vooruit werken

zo luitjes

ik werk anders ook niet achteruit hoor
hihi
maar nadat ik vandaag het balkon schoonmaakte
gereed voor de vele mooie warme momenten dat ik thuis ben
🙂
zal ik morgen , woensdag dus hier in de kamer ruimte maken
voor de monteur van vodafoon die vrijdag komt
als het goed is om 13:00 uur
donderdag ben ik in de wijken en ook vrijdag morgen nog
ja heb op verzoek weer 2 bekende inval wijken
U ziet wel ik weet niet van wijken als het om een extra centje gaat

ik heb eigenlijk wel genoeg regen gehad
maar om te laten zien dat het toch best wel mooi kan zijn
nog een buitje

Rain and drops

in de maand van de dieren
wat we noemen onze edele 4 voeter
zijn die anderen dat niet dan
?

p[1].p.s.paarden

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “vooruit werken”

  1. Die regen mag van mij ook wel weer ophouden hoor
    Vandaag genoeg regen gezien voor een hele week
    Maar het is een hele mooie pps
    De paarden vind ik minder maar de muziek maakt dat weer goed.
    Slaap wel…straks

  2. Wat er edeler is aan een paard dan aan welk ander dier ook snap ik ook niet Karel en dat de paarden nu zo’n mooie poten hebben dat ze benen worden genoemd dat gaat helemaal boven mijn verstand.
    Van de regen zijn we voorlopig nog niet af. Prima weer om binnen te klussen.
    Goede nacht, welterusten en morgen een dag naar wens.

    Groetje, Ria

  3. Goeiemorgen Karel , water is een levensbehoefte , zonder water kan er nix groeien 🙂 . Mooie pps 😀 . Paarden voorstelling ook van genoten , zijn prachtige dieren 😀 . Had gisteren ineens een drukke dag , mijn maatje was nog gekomen en ’s avonds werd ik nog uitgenodigd voor een etentje 🙂 . Zo meteen getver doen , brrrr , hahaha . Wens ik jou alvast een mooie dag toe , liefs Anja

  4. Ja lieber Karel Linz ist schon ein schöne alter Stadt und dann mit der Fähre übersetzen das ist schon schön wir wandern gerne und da kann man unterwegs so viel sehen hier ist es auch durch wachsen mal Sonne mal Regen sei ganz herzlichst gegrüßt und bleib gesund Klaus in Freundschaft

  5. goede morgen Karel,
    wens je een aangename dag toe,
    pff….. de regen ben ik ook behoorlijk beu, maar….vandaag schijnt het zonnetje volop,
    het wordt zo te zien een pracht dag, echt om iets te ondernemen.
    Weer twee mooie ppsjes, wat zijn paarden toch mooie dieren.
    Zonnige groetjes Greetje

  6. Met muziek tussen mijn oren en op mijn paard kom ik even de woonruimte helpen opruimen voor de vodafoonman en dit tussen de regendruppels door centenverdiener Karel…
    Toedenoasteké hé…

  7. Mogge karel
    De paarden zijn prachtdieren maar de pps niet zo mooi in elkaar gezet…er zijn veel mooiere hihi
    Kwam er een tegen in de oude blogjes…ben op blogger ze allemaal aan het doorlopen en zien of alles nog klopt na het overzetten van stekkie naar kronkels.
    Ben bij 2012 en dan komt 2011 nog hihi
    Veel werk maar dan klopt het ook weer allemaal
    Doe ik straks hier op wp ook nog ffkes
    Groetjes en geniet je dag

  8. Hier vandaag wat zon maar moet natuurlijk naar de garage voor de auto van zoon en kan dus niet genieten van dat weer. Wens jou veel wijkplezier morgen en vrijdag

  9. Hoi Karel,
    Hier is geen zon, nog droog maar erg somber.
    Fijn dat de powers je bevielen, maar alleen de rozen waren van mij hoor.
    De andere van een vriend
    Hier ook zomaar een natte boel in je pps.
    Dat hebben we al zat in het echt he.
    En Paarden heb ik ook nog een van op blog staan.

    Je hebt het maar druk met je wijkjes,
    zou wel wat van je energie kunnen gebruiken.

    Fijne dag nog, lieve groet Marianne

  10. En speld gevonden ?
    Nu ik kom bij blogjes uit zonder plaatjes…en omdat de andere wp verwijderd is zijn ze foetsie…
    Maar komt goed haha…ben al bij 5 jan 2015 van vandaag…
    slaap wel

Geef een reactie

