uitleg

zo luitjes

vandaag weer een gelukkige dag
2 x zeg 2 uurtjes buiten
en precies daar tussen in tijdens het eten
was er wat regen
😉
deed in de ochtend ook al wat HH
dat ik kan spreken van een geslaagde dag

morgen zie ik wel wat ik  nog meer doe dan de bovenboel
misschien een rondje fietsen , maar wat doet het weer

ik heb dacht ik een leuke / mooie dieren pps
en zocht er op het woord ?
de volgende bij
rara welk woord is dat

Goede uitleg

in de maand van de dieren
gaan we maar eens een pintje pakken

Fabeltjeskrant_Bor_de_Wolf_en_meneer_de_Raaf

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “uitleg”

  1. Goeiemorgen Karel , hele goeie smoes , whahahaha .Voor mij mocht hij helemaal wegblijven , hou niet van escargots ,;) . Prachtige pps over de dieren , 🙂 . Het ziet er buiten triest uit en heeft al wat geregend maar heb me al prima bij jou vermaakt 😀 . Wens je een fijne dinsdag toe , liefs Anja

  2. Einen schönen guten Morgen lieber Karel schöne Tiere,aber Schnecken nein.In Köln ist schon wieder Regen schlimm Morgen wieder zum Zanatzt aber muss sein ich wünsche dir noch einen Regenfreien Tag lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  3. goede morgen Karel,
    wat mooie en leuke ppsjes weer.
    Op dit moment is het hier buiten nog maar triest en een beetje regenachtig,
    geen lekker weer om iets te ondernemen met de fiets.
    Afwachten, misschien komt straks de zon nog door.
    Probeer er toch een fijne dag van te maken, lieve groetjes Greetje

  4. Dieren zijn precies als mensen, met dezelfde mensenwensen en dezellfde mensenstreken, dat komt allemaal in de krant van fabeltjesland…
    Escargots kruipen aan 90km/h voorbij stond er ook in Karel….
    Hou ’t droog hé daar…

  5. In Köln ist Regen wieder mal ja ich habe Wäsche gemacht bringe sie immer von der Ahr mit ich habe da keine Waschmaschine nur eine Schleuder,ich bekomme keine ins Bad leider.Einen schönen Tag dir noch gruß Gislinde

  6. Hallo Karel so schön wie das Wochenende war so regnerisch ist es heute geworden und so soll es bleiben hab einen zufriedenen Montag mit vielen lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

  7. Hoi karel
    Nee antwoorden doe ik bij mezelf maar kom ook een reactie zetten…
    Hoe kom je op die vreemde reactie…
    Ga er maar vanuit dat het dat vel is
    Oja deze 2 heb ik opgeslagen…je weet maar nooit haha
    Groetjes en geniet je dag

  8. Oud of niet oud…ze blijven om te lachen…
    Dus sla ik ze op…meestal verwijder ik degene die jij geplaatst hebt maar nu een keer anders haha
    En ja wat je krabbelde wist ik toch?
    Zuur hè…
    smakelijk en fijne avond

  9. Gewoon een zetje geven richting keuken was het toch?
    Hier zit niemand in de weg en kan kijken wat ik wil maar eerst de keuken in…kreeg verse spinazie
    Dus een vegetarisch gerecht…ovenschotel met spinazi/prei en aardappelschijfjes…maar manlief wil er wel vlees bij haha
    Oke een balletje gehakt kan die krijgen 😉
    Niet te hard duwen hè…mzl

  10. Voor mij een vegetarische hap voor de vleeseter een balletje erbij…
    Zit genoeg ei in dus die bal laat ik staan.
    Maja liefde van de man gaat door de maag met bal dus 😉
    Tuk ze

  11. Duidelijk een man haha
    Was echt niet nodig en voedzaam genoeg en erg lekker ook nog eens
    Intussen een mail gestuurd over de lezerslijst…ben benieuwd
    Fijn avond…ik zo ook ff bankhangen

Geef een reactie

