nieuwe week nieuwe kans

zo luitjes

het weekend weer gedaan
een mooie wandeling op de zaterdag
en een beetje HH en rustdag op de zondag
en natuurlijk Vlaanderens mooiste bekeken
pracht koers met helaas wat nare valpartijen en zieke uitvallers
maar een terechte en goede winnaar

ik zit wat minder goed in m’n vel , sliep ook minder goed
kan je maar zien wat drukte in het koppie kan doen
overleef ik ook wel weer
morgen nu 2 vaste wijken reclame
als mooi verzetje
en
we hebben lente weer
dat wie doet je wat

lieve lente Greetje

in de maand van de dieren
ook lente in beeld
kom niet te dicht in de buurt
in het echt
🙂

Van ei tot jonge zwaan 2

wens ik U nog een fijne avond
en een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “nieuwe week nieuwe kans”

  1. En waarom slaapje niet zo goed…dat vel moet passend zijn hoor als een jas…
    Mooie pps van greetje en die andere hier uit de buurt…die had ik al eens…2014 hihi
    Mooi dat ik dan kan terugzoeken.
    Maar een toepasselijke voor deze tijd van het jaar…en wat zijn ze mooi…
    hang ze

  2. Vandaag heb ik de tuin van mijn buren opgeruimd.
    Ook de schutting tussen onze tuinen in staat weer rechtop.

    Het weer was prachtig, van mij mag dat voortduren.

    Sterkte met je vel.
    Laat je niet stropen.
    Het hoofd leegmaken lukt mij ook niet altijd even makkelijk.
    Al zijn er ook mensen die beweren dat er weinig tussen mijn oren te vinden is.
    Ouder wordend kost het slapen mij ook soms moeite.
    Een goede tip heb ik daar niet voor ….

    Vriendelijke groet,

  3. Goeiemorgen Karel , wat lees ik nou , jij niet zo goed in je vel ? Zal vast goed komen toch ? Ik heb iig wel al genoten van de mooie ppsjes die je geplaatst hebt 😀 . Zal me eens benieuwen hoe laat dat vandaag de folders komen . Bij mij nu zonneschijn en hoop bij jou ook . Succes met je ronde en doe maar mak an ! Liefs Anja

  4. Huh….. Karel, jij niet goed in je vel????
    Kop op, zet het van je af en probeer je hoofd leeg te maken.
    Hartelijk dank voor de Lieve Lente, lief van je, die andere mag er ook best wezen.
    Veel succes met je wijkjes vandaag en hoop dat de zon zich laat zien,
    hier is het nog steeds grijs en bewolkt.
    Lieve groetjes Greetje

  5. Een zwaan in huis nemen lijkt mij een leuke gedachte in deze lieve lentedagen Karel & hopelijk voel je U vlug weer goed in uw vel

    De koers was machtig om te zien hé Karel, ook wij hebben hier genoten…
    ’t Amusement nog met de reclamefolders hé…

  6. Hallo Karel geweldig die met de zwanen via Greet prachtig allemaal en wat een geduld heeft ze.. .helaas gaat het even mis met mij vandaar ik weinig doen kan. te veel om te vertellen ..maar probeer het bij te houden allemaal maar de rek is er nu uit maar geniet er van wat ik zie helaas ik kan even verder mijn vrienden niet beantwoorden groot Medisch probleem. Karel fijne dag en doe ook genieten van alles. gr Cees

  7. Einen schönen Montag lieber Karel sind wieder in Köln und ich habe viel Arbeit habe an der Ahr Betten neu bezogen und und jetzt mus ich hier Waschen, habe dort keine Waschmaschine, ich wünsche dir eine gute glückliche Woche lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  8. Ja die druppel vliegen alle kanten op…vind het wel sneu
    Het blijft je maar achtervolgen en dat verdien je niet…
    Als je nu op de bank ging zitten om uit je neus te eten maar je werkt er hard voor om je overeind te houden.
    Hopelijk vind je weer een oplossing.
    Flinke tegenvaller gehad dan?
    Hoe dan ook jop omhoog en de wijken in…liefs van je moatje

  9. Hoi Karel , wonder boven wonder is het nog goed gekomen met die zonneschijn . Ik loop naar de overkant en weg was de donkere lucht 🙂 . Heerlijk warm zonnetje op de bol , haha . Hoop dat jij ook het geluk hebt en de lucht daar ook geklaard is 🙂 . Ben ik me in het park , schiet me daar ineens een haan uit de struiken , schrik me kapot en Hari nog harder dan ik 😀 . Zal wel hier of daar ergens ontsnapt zijn . Ik ga langzaam al richting bank , tis weer koers 🙂 . Tot straks , liefs Anja

  10. Tja dat zijn toch dingen die je weet dat die komen…maar allemaal tegelijk is ook weer overdreven of had je ze opgespaard?
    Hoe dan ook nu op de bank en genieten…waarvan?
    Hopelijk geen valpartijen.
    Smakelijk en fijne avond

  11. Tja dan een betere planning maken…en het onverwachte verwacht maken…
    Jezelf rijk rekenen terwijl je het niet bent heb je niks aan en geeft maar ergernissen.
    Maar nu genieten van van een tukkie dan?

Geef een reactie

