weekend

zo luitjes

het weekend weer daar
voor de werkenden onder ons
niet vergeten maandag is het gewoon een werkdag hoor
😉
en zo als de afgelopen weken zal ik weer op een pad zijn
en wel het Grote Rivieren pad
tussen

Rhoon en Rijsoord

het word echt een lente weekend
mag ik U aanraden de zon te genieten
oja tulpen komen niet uit Amsterdam hoor
🙂

Als_de_lente_komt_._.w

in de maand van de dieren
zomaar wat gedachten

Dierengedachen-Meta

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “weekend”

  1. De eerste is prachtig…als je daar niet vrolijk van wordt 🙂
    In de 2e veel bekende platen maar daarom niet minder mooi 😉
    Je kan gerust je mandje opzoeken…en wandel ze morgen
    Slaap wel

  2. Was ist das herrlich lieber Karel…Tulpen und Frühling, das gehört zusammen und dieses Lied kenne ich auch auf deutsch.
    Er ist wirklich da…der Frühling. Ich freue mich so 🙂

    Und du wanderst wieder bei bestem Wetter.

    Alles Gute und ein schönes Wochenende ❤ Mathilda

  3. Hallo zoetwater getijde vriend, kan de slaap niet vatten na een avondje stappen

    Na het zien van de oorspronkelijk Turkse tulpen ga ik nu wel goed slapen Karel

    De mazzel hé overthere & vergeet uw schoenen niet te poetsen dat ge op geen tulpen uit Amsterdam stampt(hmm)

  4. Na een weekje al die kinderen over de vloer te hebben gehad ga ik inderdaad genieten van een vrij weekendje. Alleen werkt het weer hier helemaal niet mee, grijs en grauw is het hier met maar 3 gr. Veel wandelplezier voor jou enne stuur die zon eens naar hier

  5. Goeiemorgen Karel , na je uitgezwaaid te hebben , ben ik hier alweer bij je beland , hihi . Mooie kleurrijke ppsjes waar je vrolijk van word 😀 . Tulpen niet uit Amsterdam maar dacht uit Turkije . Maakt ook niet veel uit , al die kleuren fleuren de dag wat op . Wens jou een hele mooie wandeling toe onder een stralend zonnetje , liefs Anja

  6. Hoi karel
    Je snapt um nog niet helemaal
    De blogjes van FFF zijn overgeveld naar rebbeltje en ertussen in gefrot zeg maar hihi
    Nu komt er om de dag eentje net als op kronkels grijnzzzz
    Wilde dit al zo lang maar kwam er niet van en nu na een dagje freubelen is het klaar.
    Zelfs de muziek automatisch afspelen uit gezet om jullie een plezier te doen…
    Had er zelf last van met 2 sitejes open en de muziek door elkaar.
    Nu maar eens kijken hoeveel volgers er weg zijn…
    Wandel ze en straks mag je het weer gaan zoeken je 😉
    mzl

  7. Ga maar lekker aan de zwier
    maar stuur een beetje zon naar hier
    hoopte in de zon te zitten
    nu lig ik op de bank te pitten
    nou ja pitten is niet het goede woord
    daar gaat mijn lijf niet mee akkoord
    Fijne wandeldag Karel
    groetje Ria

  8. Hoi Karel,
    Hopelijk ben jij lekker aan de wandel, met een zonnetje.
    Is hier nog niet te zien trouwens.
    Wandelen zit er voor mij niet, begin v/d week onderste treden v/d trap gemist dus knie in de kreukels nu.Ook een pijnlijke arm.
    De powerkes waren weer heel mooi en heb ik van genoten.
    Wens jou nog een fijn weekend, geniet ervan zou ik zeggen
    Lieve groet Marianne

  9. Einen schönen Samstag lieber Karel war Wandern ist endlich mal schön schöne Tulpen und Musik ich wünsche dir noch einen schönen Nachmittag lieber Gruß von der Ahr und Umarmung Gislinde

  10. Ja zou kunnen dat er nu de weg kwijt zijn…maja is dan maar zo
    Als ik reageer dan met de link naar deze dus ze kunnen me vinden.
    Als ze willen
    Vandaag al reacties op de verdwenen blogs…en die de weg niet vinden hoe te reageren hihi
    Beter hun best doen dus…wijst zichzelf toch?
    Hang ze

  11. Ha je kan toch lezen…ik vind het duidelijk genoeg zo…
    En geen zin meer om iets aan te passen.
    Ben daar een hele dag mee bezig geweest om alles zo te krijgen…
    Zou alleen het blog wel breder willen maar dan zeggen ze dat ik een pakket moet kopen haha dacht het niet 😉
    Slaap wel

  12. Goeiemorgen Karel , ben je al goed uitgerust na je wandeldag ? Het was echt heerlijk om in te wandelen en warm genoeg . Nu is het nog bewolkt maar mss laat zonnetje zich nog wel zien . Zo meteen al tv aanzetten , kan ik al naar start van ronde van Vlaardingen kijken 🙂 . Geniet van je zondag , liefs Anja

  13. Vandaag ben ik al met mijn lentegedachten bij de mooiste koers van Vlaanderen Karel,
    groeten daar in Rhoon & aan de wandelschoenen of fiets hé…

  14. Hallo Karel hier in der Region um Ahrweiler herum hat es so stark geregnet darum war hier Hochwasser an der Ahr hab einen sonnigen Sonntag mit vielen Grüßen Klaus in Freundschaft

  15. goede morgen Karel,
    alweer twee hele mooie ppsjes.
    Geniet van deze mooie lentezondag en wens je een hele fijne wandelroute toe,
    vandaag is het echt een dag om iets te ondernemen,
    veel liefs Greetje

  16. Hoi karel
    Verwarring alom en dan zaai ik die niet eens maar wp 😦
    Ja als in de lezerslijst robin niet staat maar een blogje van september vorig jaar is het verwarrend.
    Zal goed komen denk ik dan maar 🙂
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

