vrije vrijdag

zo luitjes

vandaag was ik lekker aan het trainen op de
wandelingen met hindernissen
kan ik zaterdag van profiteren op het
Grote Rivieren pad
maar we hebben de vrijdag nog
nu gelooft U mij
die zal ik op een boodschapje na
en misschien wat HH
in alle rust verpozen
zeg maar als een klein gebaar aan al het werk ik verzette
en wat zaterdag nog komt

117 - Een klein gebaar

deze maand staat in het teken van de
dieren
en omdat ik er een paar liet zien gister , niet echt mooi
maar ja het gebeurt , nu maak ik een klein gebaar
klopt ook niet
😉
en wat dacht U hier een saluut aan de Olifant
en wat zien we , een stel lieve katjes

A tribute to the Elephants

wens U een fijne avond
en gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “vrije vrijdag”

  1. Krabbelen is toch ook veel leuker…hj
    Denk dat die weer mensen aan het verzamelen is voor haar wp 😉
    Dus jij wil ook alleen maar liken omdat het makkelijker is?
    Nee geef mij maar een krabbel en dat liken mag van mij verdwijnen
    Mooie nieuwe ppsjes heb je weer
    En de eerste wel heel mooi in woorden 🙂
    Slaap wel

  2. Zie maar dat ge niet teveel tribute op uw Nieuw pad betoond met al die roze olifanten dat jij samen met die lieve katten zal tegen komen Karel

    Ik neem wel uw training over om deze avond een stap in de wereld van locomotions te zetten

    Uw wandelschoen weze met U & toen liep hij over water en veranderde het in wijn

  3. Goeiemorgen Karel , kei gaaf de ppsjes die je geplaatst hebt 😀 . De eerste mooi in beeld en tekst en dieren doen het ook altijd goed 😀 . Goeie keuze voor de maand april 😉 . Het beloofd een mooi stralend weekend te worden , dus kunnen we er weer fijn op uit trekken . Wens ik jou een fijne dag toe en laat je niet voor de gek houden vandaag 😉 . Liefs , Anja

  4. goede morgen Karel,
    mooie ppsjes heb je weer uitgezocht, hele goede keuze van je.
    1 april is begonnen met stralend zonnig weer, hoop dat het weekend zo blijft,
    kunnen we misschien iets ondernemen en dan tref jij het voor zaterdag ook…..
    zonnige groetjes stuur ik je, Greetje

  5. Hoi karel
    Was het hier of was het daar maar jij bent met klikken klaar…en ik doe de blaastest nog een keer…dat toupetje gaat vliegen haha…en ja die natuur is voor jou grijnzzzz
    Genie je dag

  6. Nu alles is binnen dus kan vooruit pfftt
    Ja wie gaat er dan ook van de schuur naar de zolder…een langere afstand was er zeker vandaag niet?
    Smakelijk en fijne avond

  7. Kijk dat is nog eens aardig…jij werk verrichten voor een ander en je doet ze er nog een plezier mee ook.
    Smakelijk en fijne avond
    Oja overhevelen is gelukt pfftt
    Nu nog even andere vormgeving zoeken.

Geef een reactie

