geheimen

zo luitjes

voor hen die geen pasen vieren is het weekend weer gedaan
en zal ik dus ook keihard aan het werk gaan
had een prachtige wandeling op de zaterdag
en tot mijn verrassing waren die dag ook de folders gebracht
welke ik normaal op maandag krijg
dus die bracht ik zondag bij lekker weer weg
laat het maar stormen hoor vandaag

geheimen ik heb ze niet
dus vraag ik me af
hoe kan ik er dan zuinig op zijn

Zuinig op geheimen

in de maand van de bloemen
wat mooie bosjes voor mijn jarig nichtje Fonnie
op de maandag
nu ik weet zeker dat zij ze wel wil delen met U

BLOEMEN

wens ik U een fijne avond
een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “geheimen”

  1. vooral de laatste, geen salarisverhoging omdat je onbetaalbaar bent, is een goeie.
    Gefeliciteerd met je nichtje.
    Voor nu goede nacht en voor morgen een leuke dag.

    Vriendelijk groetje, Ria

  2. Nu de eerste had ik al eens maar de 2e is nieuw
    En ja altijd goed nadenken voor je een geheim deelt, want zo zadel je iemand op waar hij of zij niet over mag praten…
    En weet je fon moet wel heel goed zoeken naar de kleine lettertjes hihi
    En in de pps staat mijn flesje Grand Marnier…viel me op.
    En de 2e een nieuwe en wat voor een…mooie teksten en bloemen…prachtig

    En ja morgen rustiger maar ook wel de hele dag…en di oppassen dus we zijn weer ingeschakeld 😉
    Slaap wel

  3. Goeiemorgen Karel , ja, vertel nooit je geheim want wie vandaag je vriend is , kan morgen je vijand zijn 😉 . Hele mooie ppsjes die deze sombere dag wat opvrolijken 😀 . Ben maar blij dat je je ronde al erop hebt zitten 🙂 . Gefeliciteerd met je nicht . Wens ik je een mooie dag toe , liefs Anja

  4. Jij bent onbetaalbaar om als goede ziel op Pasen de folders rond te dragen en dit werk van barmhartigheid zonder geheimen tot een goed einde te brengen Karel…
    …Hopelijk is de was al droog…

  5. Hallo Karel einen schönen Ostermontag wünsche ich dir hier ist es am stürmen und regnen kein schönes Osterfest sei ganz herzlichst gegrüßt Klaus in Freundschaft

  6. goede middag Karel,
    een hele mooie voorstelling van Gerda en eentje met pracht stillevens van Lieva, erg mooi om te zien.
    Op dit moment schijnt hier de zon, hoop dat de storm nu voorbij is, bah… nee, geen paasweer,
    fijne dag verder met lieve groetjes, Greetje

Geef een reactie

