weekend

zo luitjes

het weekend is weer daar
en och wat naar
voor vele werkenden een lange ook nog
🙂
nu ze hebben het verdient hoor
en denk niet dat ze zich vervelen

ik zal morgen weer op het
Grote Rivieren pad te vinden zijn
en wandel dan van

Geervliet naar Rhoon

zal zeker nog geen rozen reuken en zien zelfs niet
maar de lente is zichtbaar en tastbaar aanwezig
zo ook de maan die al net niet vol meer is
maar tegen de tijd dat die er is ben ik al wel weer thuis

Rozengeur-en-maneschijn---Lidia

zondag zal het hier wat HH en een rustdag zijn

in de maand van de bloemen
deze met en mooie blommen en mooie spreuken

Bloemen en spreuken 4

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “weekend”

  1. Ik wens jou morgen een mooie wandeldag met veel zonneschijn. Rozengeur en maneschijn daar mag je vannacht van dromen.
    Welterusten Karel

    vriendelijk groetje, Ria

  2. Mooie ppsjes met teksten…
    Ohhh kan je mooi bij Tru(heksenbezem) op bezoek als eindpunt… 😉
    Wat zou die vreemd opkijken als je aan de deur zou staan…grijnzzzzz
    Veel wandelplezier maar nu weerst slapen hè…trusten

  3. Goeiemorgen Karel , prachtige dag heb je uitgekozen voor je wandeling 🙂 Zonnetje is al flink aan het stralen . Heb al genoten van beide ppsjes die je geplaatst hebt 😀 . Begin ik maar eens met mijn inhaal , wou ik gisteren avond nog doen maar had ik geen zin meer . Wens jou een hele fijne wandeling toe en geniet van je dag , liefs Anja

  4. Een goede tocht & een zalig Pasen toegewenst met hopelijk mooie bloemen & sommige van die teksten erbij…
    Tot rond Rhoon met mooie foto’s Karel…

  5. dag Karel,
    Wil je toch even vertellen dat Bloemen en Spreuken een gekraakte ppsx van mij is uit 2006…..
    Dit is een van de eerste ppsjes die ik gemaakt heb.
    Tja….. kun jij niet weten.
    Wens je hele fijne paasdagen toe en geniet morgen van een pracht wandeling,
    liefs Greetje

  6. Ha karel
    Ja de klokken staan gelijk met de tijd die er nu is hihi
    En die eierzoekers komen vanmiddag maar blijven eten dus volle bak
    Maar is ook wel weer heel gezellig…na het weekend zijn er zoveel ziek geweest dat het wel weer normaal mag verlopen. Groetjes en geniet je dag…mailbox leeg hihi


  7. Danke dir lieber Karel ja am Rein aufgenommen sind auch heute wieder nach Köln gefahren das Wetter war nicht mehr so schön und Dienstag muss ich zum Zahnarzt ich wünsche dir noch einen schönen Ostersonntag lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  8. De slimmerikken hadden wel een emmer bij om de eieren in te doen…maar paste niet allemaal 😉
    Ze zijn de hele middag bezig geweest met overnieuw verstoppen dus lekker buiten genieten.
    En Guus zo leuk die wil precies doen wat de grotere doen haha
    Bankhangze

Geef een reactie

