illusie

zo luitjes

ik had een lange dag buiten bij redelijk weer
in ieder geval droog
๐Ÿ˜‰
en zal vanavond zeer zeker op tijd naar bed
wat extra wijken is geen probleem voor mij
maar wat van die stomme reclame erbij en ja dan zelfde formaat
als de krant , gaf echt veel extra werk en dus ook training
want zo blijf ik het zien , anders zou ik gelijk stoppen
๐Ÿ˜‰
morgen nog een inval wijk
gelijk ff om eten op de weg terug
wat HH en dan gereed maken voor de dag van zaterdag

ik breng U vandaag wat illusie
en geloof me dat is beter dan ruzie
zouden die malloten van bijvoorbeeld
IS of Alkeida er maar zo over denken
๐Ÿ˜ฆ

Le monde des illusions optiques

in de maand van de bloemen
blijf ik wat bij die illusie
want dit bloemetje zien is helaas bijna zo ver

Edelweiss 07

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “illusie”

  1. Het leven is een illusie, da’s een feit ! Nu zorgen dat we geen koude douche krijgen als we tot onze zinnen komen.
    Lig er maar niet wakker van Karel, we doen gewoon verder zoals voorheen.

  2. Dat valt me dan weer tegen ๐Ÿ˜‰
    Dacht jij bedoelde dat met hindernissen wandelen grijnzzzz
    2 mooie ppjes al is de 1e een bekende
    En bij de 2e moet ik gelijk denken aan de fam von Trap
    Pracht film en musical
    Slaap wel

  3. Vanavond gezellig weggeweest
    even naar een verjaardagsfeest
    met een hapje en een drankje
    stil genieten op een bankje
    luisterend naar het geroezemoes
    lig nu in een lichte roes
    op de bank te hangen
    met een stil verlangen
    te gaan slapen.
    Karel als jij ook ligt te rusten
    wens ik je van hieruit alvast welterusten
    voor straks
    en voor morgen een fijne dag.

    Vriendelijk groetje, Ria

  4. Hallo Karel da hast du aber sehr angenehmes Wetter gehabt hier hat es zeitweise geregnet richtig unangenehm so soll es bleiben รผbers Wochenende hab eine gute Nacht lieber Karel Klaus in Freundschaft

  5. Goeiemorgen Karel , denk dat jij al vroeg in bed lag en alweer vroeg uit de veren om te beginnen ๐Ÿ˜‰ . Leuk die illusie pps om mee te doen , kende ze nog niet allemaal ๐Ÿ˜€ . Bij edelweiss denk ik ook gelijk aan de sound of music , hihi . Nog ff doorzetten dan met die lastige folders , hou je maar vast aan mij , nog erger , ik moet getver doen , whahahaha , kan je me weer uitlachen , hihi . Geniet van de dag , liefs Anja

  6. Denk misschien dat die grote reclamefolders een optische illusie zijn Karel,
    maar gelijk heb je, zie het als een bewegingsonderhoud voor de maten met leden…

  7. Ontbijtje al op en intussen de vissies ook haha
    Ja met al de mailtjes versturen en veranderen loop ik achter…nu me rondje op wp en ben weer bij…kan ik verder met de kamer poetsen ๐Ÿ™‚
    Groetjes en geniet de rest van je dag

  8. Mijn lekkende dak is eindelijk gerepareerd.
    Nu zit ik droog als ik thuis ben.
    Voor de regen kan ik nu dus schuilen.

    Met de zomertijd reken ik ook wel op iets meer zonneschijn.

    Fijne Pasen voor jou en je lezers.

    Vrolijke groet,

Geef een reactie

