relaxen

zo luitjes

dacht ik vandaag na wat HH te gaan relaxen
mag niet zo zijn
dus deed ik het gister maar
🙂
ik kreeg een smsje dat de folders laat zouden komen
en dat deden ze het was zelfs al donker
nu ben ik niet bang in dat donker , maar ga toch echt niet er in werken
die tijd ligt achter mij
🙂
dus doe ik straks ff m’n rondje

weet U ik heb U allen een kleurtje gegeven
omdat de zon dat nog niet doet

De kleur van mijn vrienden

in de maand van de bloemen
lekker relaxen door het maken van een
fijn wandelingetje

Paradiso Relax

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “relaxen”

  1. Goeiemorgen Karel , heb al genoten van 2 prachtige ppsjes en kende ze nog niet 😀 . Dus de folders waren heel laat binnen , pfff . Aldi staat erom bekend dat iedere woensdag pas reclame in gaat . Meeste reclame toch allemaal op maandag . Heb gisteren met mijn maatje een hele mooie wandeling gemaakt naar Roode Beek . Waren pas laat terug . Ga ik maar eens aan de inhaal beginnen . Succes met de folders , liefs Anja

  2. Goeie morgen Karel
    hier schijnt de zon
    zo meteen ga ik aan de wandel
    maar eerst mijn kopje koffie
    loop nog in een kloffie
    al speelt de zon kiekeboe
    en word ik snel van het lopen moe
    ik groet de vogels en de bloemen
    dank voor hun fluiten en morgenzoenen.

    Leuke ppsjes weer bij jou vooral de eerste
    Fijne wandel
    groetjes, Ria


  3. Einen schönen Tag lieber Karel zwei schöne ppse der erste ist lustig habe ihn die Nacht gesehen konnte nicht Schlafen durch den Husten,aber schreiben mochte ich nicht hatte eine Schlaftablette genommen da wäre nichts gescheiter rum gekommen.Liebe Grüße noch von mir und Umarmung Gislinde

  4. Mag ook best een bekende zijn als die maar mooi is hj
    En dan blijft het geval “smaken verschillen”
    Weer een blogje gemaakt haha
    Bij mij gaat het meestal zo
    Ik heb een leuk plaatje en ga dan op zoek naar een passende pps…en dat valt niet altijd mee 😉
    mzl

  5. Ha jij denkt dat ik km ga vreten….nee hoor was gewoon een boodschapje en al lang gedaan.
    Weet iemand die dat ook gaat kijken…met 2 altijd leuker haha
    Smakelijk en fijne vond

Geef een reactie

