pasen

zo luitjes

ja pasen heet dit blog
niet dat ik er iets mee heb of ooit maar heb gehad
maar nu heb ik er last van
zal het uitleggen , ik loop op de maandag een reclame wijk
weken lang waren dat 6 bundels om een 136 adressen te voorzien
vorige week waren het er al 11 bundels
en morgen 13
pppfffttt
paas reclame

als ik U vertel
dat ik nu al uitkijk naar de komende zaterdag
om de volgende etappe van het Grote Rivieren pad te lopen
dan denkt U
1. helemaal de weg kwijt
2. totaal van de pot gerukt
3. ach laat die ouwe dwaas nou maar gaan
en U weet vast al wel dat het mij geen ene sodemieter uit maakt wat U denkt
hihihi
wat ik maar wil zeggen ik genoot de wandeling af gelopen zaterdag
voor ik weer echt in de vrije natuur loop
in zoverre we die nog hebben
ben ik ook komende zaterdag nog in het enorme gebied rondom
de havens van Rotjeknor en ik vind het er echt mooi
en toch ook rustig
en interessant en ook imposant
dus ik wil U er in laten delen
klik daarvoor op de kaart

wandeling 19 maart 2016 (0)

dan ff iets geheel anders
snor of baard
of beide
ooit
heel lang geleden heb ik een sikje gehad
een snor heb ik heel lang gehad
en natuurlijk stond alles mij goed
opeens waren ze ook weg en ik heb geen idee meer waarom
wel van hoe , juist scheer apparaat 🙂
maar de laatste jaren tref ik soms bij mijzelf een baard aan van een week
scheerapparaat is niet stuk
dus hoe dat nu toch weer komt
ik heb geen idee
wat denkt U van onderstaande pps

Beard and mustache - Annele

in de maand van de bloemen
iets wat we nu zo vroeg in het jaar al zien

flowers

wens ik U een fijne avond
een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “pasen”

  1. Mensch Karel, du bist viel unterwegs, das würde mein Rücken nicht mitmachen und ich mich alle 500m auf eine Bank setzen…..puhhh 🙂
    Aber wenn es dir Spaß macht, dann mal los.

    Alles Gute für morgen und einen wundervollen Tag ♥ Mathilda

  2. Nu net voor het slapen gaan
    zie ik jou berichtje staan
    wens jou ook een goede nacht
    slaap zacht
    Ook alvast een fijne droge dag
    waarin je op je fietsje
    paasfolders mag bezorgen
    in de vroege morgen.

    Bedankt Karel ik heb weer genoten bij jou
    vriendelijk groetje, Ria

  3. Het is dat ik paaseitjes zo lekker vind hihi
    Maar de rest…oke versier de kamer wat en verstoppen eitjes, voor de gezelligheid…
    Het is je weer gelukt 2 hele nieuwe maar mijn voorkeur gaat naar de onderste…en die reklame moet je eens kijken wat er rond Moederdag bij komt om al die mannen op ideetjes te brengen hihi
    Slaapwel

  4. Goeiemorgen Karel , die mensen die zo over je denken , weten niet wat het is om 1 te zijn met de natuur en daarvan te genieten 😉 . Foto’s van je wandeling had ik al bij G+ van kunnen genieten 😀 . Leuk die ppsjes vandaag 😀 . Pasen heb ik ook niets mee , ga echt niet thuis blijven ervoor . Als mooi weer is , trek ik er ook op uit (als regent , moet ik ook , hihi ) . Succes met de folders , het zijn er heel wat die ik zaterdag al in mijn handen had . Geniet van je nieuwe week , liefs Anja

  5. Hallo Karel einen schönen Start in die Osterwoche ja es soll ja wärmer werden man seht sich doch so sehr nach Sonnenschein sei herzlichst gegrüßt Klaus in Freundschaft

  6. Misschien moet ge uw baard & moustache weer laten groeien om een tandje bij te steken bij uw toer met folters(folders)…Uw toer (rond de voorne putten) zag er in elk geval mooi uit Karel en de moeite waard denk ik om te doen…
    …Toedenoasteké…

  7. Hoi Karel
    Ja je hoeft de folders maar door te bladeren hihi
    Ja de comercie speelt daar handig op in…
    Zo ook met pasen…lijken wel kerstmaaltijden.
    Nu de meeëters hier doen het maar met een gewone pot.
    En als toetje een eitje 😉
    Ha in de koelkast verstop ik er geen grijnzzzz
    Groetjes en geniet je wandeling

  8. Tja die crcusjes hadden wel hyacinten en paasbloemen moeten zijn…maar de tekst zo uit een oud blogje overgenomen hihi…
    Denk dat er vanaf nu wel iedere dag wat omhoog komt in de tuin.
    Zelfs de merel heeft afgekeken van andere vogels hoe die de pindakaaspot ook aan kan bereiken hj
    Groetjes

  9. Wij hebben ook niets met Pasen. Alleen dat mijn man vrij heeft van zijn werk. En 1 april is onze dochter jarig.
    Haha, eentje heeft matjes gevlochten zijn baard. Erg gecharmeerd ben ik er niet van (-: Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, Karel! Ik heb wat blogjes gemist van je want ik heb de griep en duik zo weer mijn bed in.
    Bundels rondbrengen is werk en wandelen is ontspannend. Je bent onderdeel van het landschap en kan heerlijk mijmeren. Groot gelijk, hoor!
    Lieve groet.

  10. Als ik die ooit krijg geef ik gewoon geen water of zet hem bij de verwarming grijnzzzz
    Vind die echt lelijk.
    Dus jij gaat je tukkie voortzetten maar dan anders hihi
    Slaap ze…trusten

Geef een reactie

