weekend

zo luitjes

het weekend weer daar
als of mij dat wat uitmaakt hihi
ik heb 1 lang weekend
en deze zaterdag ben ik weer op het pad en wel van

Maasland naar Geervliet

het weer niet echt mooi maar ook niet slecht

iets anders waar ik ff op terug komen wil is de onenigheid met mijn blogmoatje
wat gezegd en geschreven is , is iets wat sporen na laat
en al bedoelde zij het niet kwaad , ik zag dat te laat en werd wel kwaad
nu was er het gezegde 2 harde koppen die treffen
zo is er dus ook die over de muis en de olifant
ik haal 2 blogjes weg en ga door zo ik altijd al deed sinds mijn 1ste blog toen nog op space

als woorden belangrijk worden , woorden met nellie

in de maand van de bloemen

Bloemen en vriendschap

ik sluit vroeg af want het is morgen erg vroeg op

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “weekend”

  1. Manchmal ist manches nicht leicht lieber Karel, wir Menschen sind ja alle sehr verschieden.
    Für das Wochenende wünsche ich dir gutes Wanderwetter und allerbeste Laune.

    Liebe Grüße von Mathilda ♥

  2. Goeiemorgen Karel , toen jij opstond , ging ik pas slapen 😉 . Prachtige bekende ppsjes heb je geplaatst 😀 . Jij denk ik al zo in de trein en op naar een mooie wandeling 🙂 . Ik ben voorlopig nog wel even bezig met alles lezen en beantwoorden 😉 . Wens je veel plezier vandaag en geniet er van . Liefs , Anja

  3. Een fijne race met de porche toegewenst Karel & te Rosenburg zal er wel een café met chocomelk zijn,
    alhoewel!!!…Op een eiland weet je maar nooit hé…
    Toedenoasteké…

  4. Wat een mooie pps Karel. Jij bent nu al lang op de wandel maar toch kom ik je nog even veel plezier wensen, hoop dat je mooier weer hebt als wij

  5. Ha vroege vogel… ja is het de 20 of zoals vanouds de 21e de echte Lente
    En een vijver hebben we niet, moet ik naar de buren…maar is toch nog te koud om daar met de veren te pronken haha…fijne wandeling

  6. Bloemen, vriendschap, goe schoenen, mooie natuur, schoon volk,
    & nu en dan water, meer moet dat niet zijn hé voor een geslaagde dag Karel
    …Toedenoasteké…

  7. Mogge karel
    En dat het gaat komen is een feit haha
    Ja warmer mag het nog wel worden maar ook dat komt goed…
    Zal er minder zijn vandaag…tot na het eten hihi
    groetjes en geniet je dag

  8. Zo even op adem komen haha
    Ze zijn naarhet speeltuintje in de straat…met de mams en opa…ga ik voor het eten zorgen zo meteen.
    Spaghetti a la omi grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

  9. Zo de rust is er weer en het eten ging erin alskoek…lekker toetje na…
    Grappig had de vla op tafel staan en Daan zegt ik wil die met de rooie saus…had hij zien staan in de koelkast…en ja hoor dat mag ook haha
    Altijd feest bij opa en oma…fijne avond

Geef een reactie

