weekend en ik ben buiten

zo luitjes

het weekend is daar en zo ik al aangaf zal ik zaterdag aan de wandel zijn
en wel tussen
Hoek van Holland en Maasland

ik volg deels de

Nieuwe Waterweg

en zal die ook van wat verder weg steeds wel kunnen zien

Hoek van Holland 

Maasland 

zo nu kunt U mocht er tijd zijn , wat ik betwijfel met dit mooie weer
met me mee wandelen
hihi
ik wandel langs rivieren
mag U raden wat ik hier niet tegen kom
juist

Beautiful Waterfalls

in de maand van de bloemen
zocht ik voor  een tegenhanger van deze omgeving
al kom ik tijdens deze etappe nog niet bij en of in de uiterwaarden
deze blommem zal ik niet tegen komen

Florile de ertului

ik wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “weekend en ik ben buiten”

  1. Zo Karel jij bent al vroeg uit de veren. Hier dient zich een prachtige dag aan, eerst wat boodschappen en een beetje HH en dan buiten wat oefenen met de camera. Veel wandel plezier

  2. Goeiemorgen Karel , ben zo druk bezig , dat ik vergeet om pc aan te zetten , hahaha . Net maar snel spreuk geplaatst en ff al de nieuwe artikelen lezen en berichtjes plaatsen . Schitterende ppsjes heb ik al bij je gezien 😀 en nee, denk niet dat je die watervallen zult tegen komen op je pad , hihi . Jij hebt stralend weer vandaag , dus dat wandelen gaat prima lukken . Heel veel plezier en geniet ervan , liefs Anja

  3. Zo te lezen zullen dat mooie wandelingen worden Karel
    &
    neem voor alle zekerheid een regenkap mee voor onder die mooie watervallen hé(hmm)

    Tot wandels lieve vriend….Toedenoasteké

  4. Dann hoffe ich mal, dass du schönes Wetter hast lieber Karel. Bei uns ist es grau und kalt.
    Eine tolle Wanderung wünsche ich dir und lass es dir gut gehen.

    Liebe Grüße von Mathilda ☼ ☼

  5. Heerlijk, een Law lopen. Was de bewegwijzering nog een beetje te volgen of moest je zelf volop aan de bak?
    Je had schitterend weer! Op je gemak lopen, dan doe je er wat langer over (-:
    Loop nog eens een keertje langs de Lek, dan kan je bij mij een bakkie komen doen…
    Lieve groet en een fijne zondag,
    Kakel.

  6. Ik hoop dat je een mooie dag had Karel
    De mijne viel in duigen
    ik ben met koorts en pijn opgestaan
    met moeite de hondjes uitgelaten
    en weer terug naar bed gegaan.
    jammer van de mooie zonnige dag
    misschien dat ik er morgen van genieten mag
    Groetjes, Ria

  7. Wandelen is en blijft gezond zoals fietsen, roken, drinken, drugs, 200km/h rijden op de snelweg etc…
    Zolang je geen olifanten op een skatebord tegen komt ben jij als wandelaar veilig hé Karel(hmm)

    Toedenoasteké…

  8. Hoi
    Sorry manneke maar die stond al ingepland voor jij je aan ging melden 😉
    Maar de filmkes maken dat weer goed toch?
    Jij met een inhaalslag bezig…och uurtje verder en je bent weer bij…
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

