vrijdag niet geheel vrij

zo luitjes

en genoot U de zon gister zoals ik deed
en dan bedoel ik dus niet het kranten bezorgen
maar het wandelen in de zon
wat een heerlijke dag
en zo komen er velen nog voor we het jaar gedag zeggen
ik liep tussen ronde 3 en 4 ff bij vodafone binnen
zij konden om 1 of andere duistere reden niet bij ziggo opzeggen
de man daar deed wederom zijn best , maar
ik heb zelf op moeten zeggen , ben benieuwd

morgen breng ik nog een stuk of 200 kranten weg
toen ik thuis kwam om ze te halen had ik wel trek en geen zin meer
en omdat het een inval wijk is , is het toegestaan
had het anders ook gedaan
hihihi

ja met zo een dag is er minder tijd voor de pc
en nee ik zit daar niet mee
zal heel veel vaker gebeuren
nu moet U niet gelijk gaan treuren
ik zal U af en toe wel wat opbeuren

wandelen met hindernissen zo werd mijn kranten lopen bestempeld
dat is het ook , gelukkig vind ik het niet erg
en zo kom ik op de volgende pps
fijne wandeling wens ik U

De trap in Santa Maria Del Monte - Pierre

in de maand van de bloemen
een mooie zeer zeker
maar ik zeg het vast aan sommigen onder U
geduld is een schone zaak

Bloemenfestijn

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “vrijdag niet geheel vrij”

  1. Goeiemorgen Karel , leuke ppsjes heb je geplaatst ook al kende ik ze 😀 . Heb ze zelfs nog opgeslagen staan , hihi . Gisteren had ik ook een drukke dag met bezoek , samen met bezoek naar Schrieversheide gewandeld en al heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten 🙂 . ’s Avonds was ik zelf nog uitgenodigd en dat was ook weer laat geworden of vroeg , tis maar hoe je het bekijkt 😉 . Begin ik nu maar met mijn inhaalslag , ondertussen zal jij wel al klaar zijn met de ronde , denk ik . Fijne vrijdag , liefs Anja

  2. vandaag een dag van doen
    niet van echt genieten
    dat doe ik morgen
    een dag van zonder zorgen
    een dagje stappen
    ik hoop dat mijn ogen
    het ook snappen
    mij veel moois laten zien
    zodat ik nadien kan zeggen
    deze dag verdient een 10

    Fijne dag Karel
    vriendelijk groetje, Ria

  3. Als het zo’n mooi weer is moet het voor U tijdens uw ronde’s ook wel leuker zijn dan regenweer hé Karel…
    Kun de die 200 exemplaren niet doorsturen via de telefoon?(hmm)
    …Tot restjesdag en toedenoasteké…

  4. Hoi karel
    Zo wat een mooie trappen…mooi plekje om de 2e viool te spelen 😉
    Bloemenfestijn terug gevonden en zal eens zien of ik er een andere voor heb…anders blijft ie gewoon staan haha
    Is pas in mei…dan zijn ze deze al lang weer vergeten grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

  5. 200 kranten…dat is een behoorlijke tippel! Je kan idd maar beter zorgen dat je goed eet van tevoren.
    Ongelofelijk, die trap. Zoiets heb ik nog nooit eerder gezien. Hij verbindt niet alleen het dorp beneden en boven met elkaar maar ook alle bewoners. Nog een behoorlijke klus om met bloempotten dergelijke bloempatronen te maken. Ik heb een zwak voor eilanden. Lang geleden heb ik door Sardinië en Corsica gefietst. We hebben het eiland in de lengte “overgestoken” en met de ferry overgevaren. Mijn beste vakantie ooit.
    Bedankt voor je mooie foto’s en de heerlijke Italiaanse muziek!
    Lieve groet

  6. Zonder lift pffttt
    Kijk de bloemen niet maar de tekst en muziek sprak me aan…maar intussen omgeruild hihi
    Maar laat die wel staan in concept want vind het wel een mooie…maar wacht wel een half jaartje hj
    mzl en niet zo puffen hoor 🙂

  7. Heb je wel gezien hoe hoog die trappen zijn…
    Ja hoor ik bewaar die wel…voor een ander tijdstip en ja tuurlijk zie ik die bloemen haha
    Hopelijk zo meteen ook hier om in de vaas te zetten
    Smakelijk en fijne avond…na je druk zijn hj

  8. Zin kan je maken…maar nu even niet meer.
    Genoeg gedaan vandaag
    Bloemen waren er ja…bosje rozen naast de tv, kleine vaasjes gevuld met restanten op de salontafel en 2 bossen tulpen samen in een vaas op de eettafel
    Kom het weekend wel door…lijkt gelijk een opgeruimde en gepoetste kamer haha
    Dus jij ziet het mooie weer al aankomen en op pad…gelijk heb je.
    Wij gaan lasagne met spinazie met gorgonzola en bechamel eten…vegetarisch dus, smullen maar.
    Smakelijk

  9. ha die Karel,
    prachtige trappen en een erg mooi bloemenfestijn van Mariska.
    Vanmiddag lekker naar een tuincentrum geweest wat nieuwe potten en planten voor buiten gekocht, nu eten koken,
    fijne avond verder, groetjes Greetje

  10. Nu die kamer heb ik echt zelf gepoetst maar een mooie aanvulling zijn de vazen met verse bloemen…
    Ziet er lekker fris uit altijd
    Zonder vind ik het niet gezellig…dus je bloemenmaand viel in de smaak
    Zeker lekker gegeten en nog genoeg voor morgen 😉
    Mzl

Geef een reactie

