donderdag en dus gein uit de mailbox

zo luitjes

hoe was Uw dag gister
van 2 weet ik dat ramen er wat van doen hadden
maar van 1 werd dat oppassen
en dus moet zij de ramen nog wassen
ik was ff naar het dorp en markt voor een boodschap
en ik heb een knoop door gehakt
en stapte over van ziggo naar vodafone
mede door ik daar al lang een abonnement heb voor de mobiel
kreeg ik een mooi aanbod en ja ik moet overal op bezuinigen
en dit stond nog open

in de avond nog een belletje van de mensen van de reclame folders
en ik loop de wijk die ik wel eens inviel nu vast

oja donderdag hé
ik wederom 2 inval wijken

Een man besluit na 20 jaar dan toch maar weer eens te gaan biechten.

Hij doet het gordijn opzij, gaat naar binnen en ziet tot zijn verbazing
een goed gevulde minibar,
een fles roze bubbels in een ijsemmer

unnamed1

een schaal gebrande amandelen,
een schaaltje met MON CHERI bonbons en

unnamed2

aan de wanden foto’s uit de Playboy van lekkere meiden.

unnamed3
Dan hoort hij dat de priester binnenkomt en zegt:

Eerwaarde, vergeef mij, het is al heel lang geleden
dat ik voor het laatst in de kerk ben geweest,
maar ik moet zeggen: er is een boel veranderd!

Waarop de priester antwoordt:

Eruit idioot, je zit aan mijne kant.

in de maand van de bloemen
neem ik U mee naar het Franstalige Brussel
voor een fleurig en ik denk geurig tapijt

Un Parterre de Fleurs

ik wens U een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “donderdag en dus gein uit de mailbox”

  1. Goeiemorgen Karel . Whahahaha , hij wist i . i. g . de biechtstoel nog te vinden . Ik had me wel stil gehouden en me eerst kostelijk vermaakt met al dat lekkers daar , had ik het daarna wel opgebiecht 😀 . Mooi de bloemen pps weer 😀 . Jij al vroeg op pad met een heleboel krantjes vandaag . Gelukkig zit het weer je mee . Onder stralend zonnetje loopt het zich wat makkelijker . Fijne dag en tot straks , liefs Anja

  2. Oh Karel die biechtstoel ,wat een leuke ochtendgroet, dit is lachen.;-)
    Het weer wordt net zo mooi vandaag als de prachtige bos bloemen uit Brussel.
    Goedmakertje van de EU misschien?
    Geniet van een mooie dag

    vr.groetje, Ria

  3. Lees dat er een priester de invalwijk van de chinezen op stelten zette door naakt in de playboy te staan

    Door de cencuur moest die nog veranderen van mobieltje ook(hmm)

    Leuke gein heb ik gelezen Karel & toedenoasteké

  4. Goedemorgen Karel. Het is mooi weer vandaag en je zult wel met je werk bezig zijn. Je vraagt wat ik gisteren zoal gedaan heb. Nu we zijn met de belasting papieren bezig geweest. We dachten alle codes te hebben niet dus.Bah het is er echt niet makkelijker opgeworden hoor. Ook kregen we bericht dat we een nieuwe modem krijgen. (internet en interactieve tv ) Moet onze zoon weer opkomen draven . Die heeft alles ingesteld met wifi versterker om boven voor nog een pc en laptop . Op de laptop had ik als we elders waren ook internet met een Dongel van Vodafone. Maar op de laptop heb ik window 10 en daar werkt het niet mee. Dus morgen even een bezoekje brengen bij Vodafone. Staat nog aardig wat tegoed op. (word vervolgt)
    Fijne en mooie dag Karel.

  5. Hoi karel
    Mooie die van dat bloementapijt…en ja die biechtstoel moet wel goed ingericht zijn als je er een dag moet vertoeven grijnzzzzzzzzz
    Dus je zag dat ik aan het testen was…zag je zeker ook dat jou achtergrond er in een keer stond haha
    Maar gewoon de direkte link en plaatsen

    Geeft wat sfeer aan de reacties haha
    Groetjes en geniet je wandeling vandaag

  6. Einen schönen Tag lieber Karel sind heute zur Ahr gefahren das Wetter ist gut aber noch kalt mal sehen wie es weiter geht ich wünsche noch einen schönen Nachmittag mußt ja heute Zeitungen austragen Grüße und Umarmung Gislinde

  7. Nu ik de bovenboel en toch nog gelopen op je strandje hj
    Ja had de verkeerde link uit het gbje overgenomen…
    Alles komt goed dus jou eerste plaatje staat ook bij Anja al heb ik gezegd verwijder het maar 😉
    Smakelijk en fijne avond

  8. De bloementapijten in Brussel zijn altijd top Karel en in de kerk kom ik al lang niet meer en priesters zijn toch ook maar mensen.Ze moeten iets doen om zich op hun werkplek goed te voelen

  9. dag Karel,
    leuke gein en hele mooie bloemen.
    De hele dag buiten gewerkt bij stralend zonnig weer,
    morgen weer verder gaan in de tuin.
    Zodoende staat de pc op een laag pitje.
    Fijne avond verder met liefs, Greetje

  10. Eerwaarde houdt alles het liefst voor zichzelf, de oude snoeperd (-: Vandaag was echt een dag om de bloemetjes buiten te zetten. Zo’n dag smaakt naar meer! Bedankt voor je prachtige bloemen, Karel.
    Lieve groet

Geef een reactie

