wandel plannen

zo luitjes

ik had wederom geluk met het weer
🙂
maar ja U dan ook
toch

bij het zien van de voorspellingen voor komend weekend
heb ik voorzichtig het plan opgemaakt
om een begin te maken met een wandeling
langs het grote rivieren pad komende zaterdag
zal voorlopig alleen bij deze etappe blijven daar de uiterwaarden
nog vol staan , maar hier zal ik droge voeten houden
tussen Hoek van Holland en Maasland

om U wat mee te laten lopen langs het water
het volgende

Beautiful Tropical Canyons

in de maand van de bloemen
kunst
nu is elke bloem een kunstwerk van nature
wat vind U van het volgende

Artistic flowers 2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “wandel plannen”

  1. Goeiemorgen Karel , jij dus al de planning klaar voor het weekend 🙂 . Ja, zodra de temperatuur stijgt , weer lekker aan de wandel 😉 . Zag je wel gisteren , code geel in Limburg, hahaha , het was gewoon een prachtige zonnige dag geworden . Met bezoek aan de wandel en bij thuiskomst nog meer bezoek 🙂 . Was nog laat geworden;) . Mooie ppsjes heb je weer geplaatst 😀 . Ik ga eens aan de inhaal beginnen . Fijne dinsdag , liefs Anja

    1. ja ik zat gister wat plannetjes uit te werken en deze leek mij wel te doen
      verder op deze route is dat zeker niet het geval nog
      code zus of zo , ja is toch ook moeilijk te vertellen hoor , ik kijk wel uit het raam 🙂
      jij met bezoek aan de wandel en dan nog meer bezoek , maar vandaag dus een inhaal en plak dag 🙂
      blij dat je de ppsjes mooi vond 🙂
      geniet de dag

      1. Kan je ook nog het beste , die weersvoorspellingen komen toch niet uit 😉 . Was gisteren behoorlijk druk op schrieversheide en dat voor een doordeweekse dag . Zag wel veel bekenden die normaal ook in mijn tuintje zijn . Die stoorden zich ook allemaal aan de rotzooi , dus ben zeker niet de enige . Alleen het hoofdpad is momenteel het beste begaanbaar , alle tussenpaadjes zie je niet eens meer , zo hoog ligt de modder opgestapeld . Zoeken we het voorlopig maar hogerop , hihi . Amuseer je nog , liefs…

  2. Einen schönen Dienstag wünsche ich dir lieber Karel wieder wunderschön,ach das Wetter geht einen auf den Geist aber man kann nichts machen.Lieber Gruß und Umarmung von mir Gislinde

  3. goede morgen Karel,
    hoop dat de weersvoorspellingen voor het komende weekend uitkomen,
    dan kunnen we mooi lenteweer verwachten en jij een fikse wandeling gaan maken.
    Heb hier weer echt twee mooie ppsjes gezien,
    geniet van deze mooie dag met zonnige groetjes, Greetje

  4. Hey Karel, hopelijk kom je tijdens uw tocht dat bloemenmeisje(laatste dia van Gerard) tegen…
    Doe haar in elk geval de groeten van mij want ziet er goed uit(de bloemen hé)
    …Toedenoasteké..Ik zien’n ribbedebie…

  5. Hoi karel
    Zie allemaal mooi weer berichten voor komende dagen, dus je kan je hartje ophalen.
    Ik blijf hier wel plakken en doe tussendoor wat Huiswerk haha
    Groetjes en geniet je dag

  6. Ja lieber Karel wenn es geht fahren wir schön Freitag muss Morgen Betten übeziehen alles bevor ich fahre in Ordnung bringen,muss sein hab noch einen schönen Nachmittag Gruß..

  7. Tussen Hoek van Holland en Maasland heb ik ooit gelopen.
    Ik vond het vooral saai ….

    Maar als het weer goed is, loopt het altijd lekker.
    Daarna goed eten maakt de dag ook weer mooi.

    Ik wens je veel wandelplezier.

    Vrolijke groet,

  8. Je bloemen zijn weer schitterend! Ik heb er een fraai boeket van gemaakt en ze hier in de vaas gezet. Kan ik heel de dag aan je denken (-:
    Wandelen is fijn. Het bracht altijd rust in mijn hoofd.
    Lieve groet

  9. Karel ik hoop dat je een mooie wandeling kunt maken het komende weekend.
    Bedankt voor de beauty artistic flowers . Als die tegenover mijn hangbank zou hangen kwam ik niet meer de bank af.
    Fijne nachtrust Karel.
    Vriendelijk groetje, Ria

Geef een reactie

