rustige zondag was het

zo luitjes

morgen alweer maandag en dus het weekend achter ons
ik had een heerlijk rustige en zelf zonnige zondag
met een onderbreking in een oude woonplaats van me
Purmerend
heb familie van wat zo mooi heet familie vrienden
wezen condoleren met het verlies van hun moeder en oma
haar man ging haar net ff 2 maanden voor
ze is zo men zegt mooi heen gegaan
en tevens is het voor ons broers een afsluiting van een stukje geschiedenis
ik ben blij dat ik ben gegaan

verder nu met deze dag en natuurlijk de nieuwe week
twee ppsjes die volgens mij wel op elkaar aansluiten
roerloos en relaxen
maar ze zijn zo verschillend
ik vind ze mooi
en ik hoop U ook

roerloos Marvan

in de maand van de bloemen
o.a dit mooie beeld
zo vol van verbazing over al die pracht
wij moeten nog ff wachten
maar ik wed dat ook wij dan weer net zo
verrast zullen kijken
toch

Malý relax

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen maar een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “rustige zondag was het”

  1. So entspannt war mein Wochenende nicht, dafür heute besseres Wetter und Familie…ach ja, das ist immer ein ungeliebtes Thema, meine ungnädige Schwiegermutter 😦 aber ich lasse mir nichts mehr gefallen und das kann sie ja nun gar nicht verstehen 😀

    Alles Liebe und einen guten Wochenstart 🙂 Mathilda

  2. Fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden van je familiebezoek.
    Je ppsjes zijn zoveel zeggend,prachtig
    Welteruste Karel voor straks en een mooie maandag.

    vriendelijk groetje, Ria

  3. Vandaag maandag, nieuwe week en hopelijk weer wat warmer weer, hier nog steeds koud en sneeuw. Twee leuke ppsjes om mijn week goed te beginnen.

  4. Goeiemorgen Karel , fijn dat je nog afscheid hebt kunnen nemen . Pps van Marvan wel heel toepasselijk en heel mooi , net zoals de bloemen pps waar ik ook nog andere leuke dingen bij zag 😀 . Gisteren had het hier ook nog beetje gesneeuwd , had het niet eens in de gaten , denk ineens wat zijn de daken maar wit , haha . Jij vandaag weer je ronde en weet niet of ik er straks nog ben . Zou bezoek krijgen . Wens ik je een goeie start van de nieuwe week toe , liefs Anja

  5. Wünsche dir einen guten Morgen lieber Karel,ich hoffe du hattest einen schönen Sonntag hier war er nicht so schön aber habe ja auch immer was zu tun.Ich wünsche dir noch eine gute sonnige Woche lieber Gruß und Umarmung von mir Gislinde

  6. goede morgen Karel,
    fijn dat je nog afscheid hebt kunnen nemen en dat je er een goed gevoel van hebt over
    gehouden. Heb erg mooie beelden in deze ppsjes gezien.
    Hier hadden ze voor afgelopen nacht sneeuw gemeld, maar geen vlokje te zien.
    Gelukkig maar, moet de deur uit voor de wekelijkse boodschappen.
    Wens je een fijne week toe met lieve groetjes, Greetje

  7. Goedemorgen Karel. Het is weer maandag de week kan beginnen. We hadden een feestje in Almere. 45 jarig huwelijksdag gevierd van zus en zwager. Ze hadden aardig wat familie uitgenodigd. Leuk om weer nichten te spreken die we 45 jaar (of langer) niet gesproken hadden. Leuk herinneringen opgehaald .Voor jou ook een fijne week Karel.

  8. Natuurlijk ben je blij dat je naar het afscheid geweest bent. Je ziet er van tevoren altijd tegenop maar je doet het voor de nabestaanden en die kan je met je bezoek echt een hart onder de riem steken. Het siert je dat je geweest bent!
    De kop is alweer van de week: de maandagochtend is voorbij.
    Het was inderdaad fris en kil. Bij het zien van de foto van de sneeuwklokjes moest ik lachen. Ze bloeien uitbundig in onze voortuin en ik vind het ieder jaar weer een wonder dat ze hun kopjes vol vertrouwen boven de grond steken.
    Lieve groet

  9. De dood is toch altijd iets om roerloos van te worden hé karel,
    bloemen mogen nog zo kleurrijk zijn, het is en blijft de eindbestemming….
    Tot een volgende rustige dag…

Geef een reactie

