weekend

zo luitjes

we hebben de zaterdag
en dus weekend

ik ontving zeg maar kwart voor 12 vanochtend
de nalevering kranten
en ik was om 1 uur weer thuis , droog
🙂
voor de rest had ik een rustige dag
alles wat ik had willen doen is niet gedaan
maar dat doe ik de dag van zaterdag
na dat ik eten heb gehaald voor een aantal dagen
want er blijft hier en daar nog regen en sneeuw
nu hier binnen is het lekker droog en warm
ik amuseer me wel
ik hoop U ook
ze bracht net een nieuwe pps over de lonkende lente
staat er bij mij in concept een pracht van haar
met schitterende winterse beelden
en die wil ik U niet onthouden
de tekst is ook zeer actueel

nodig Greetje

in de maand van de bloemen
laat ik U lekker weg dromen

Mijas-bloemen

wens U een goede nachtrust
en  een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “weekend”

  1. Schnee kann auch wundervoll sein, aber jetzt wäre endlich mal Frühling schöner.
    Du hattest einen guten Tag und gutes Wetter, möge es am Wochenende auch so sein. Wir bekommen natürlich wieder Regen.

    Alles Gute und einen erholsamen Samstag wünscht Mathilda 🙂

  2. goede morgen Karel,
    ja…hele mooie tekst in NODIG, leuk dat je hem geplaatst hebt,
    komt best goed van pas, ’t is waterkoud buiten,
    we blijven lekker warm binnen en wachten geduldig op mooi weer……
    Kom de dag goed door en probeer er iets van te maken,
    lieve groetjes

  3. Wünsche dir einen schönen Samstag lieber Karel so viel Schnee auf den Bildern aber schön obwohl ich Schnee ja nicht mag,bei uns ist immer noch Regen und Kalt was soll man machen einen rugen schönen Tag wünsche ich dir noch und eine Umarmung Gislinde

  4. “Is Nodig” om voorzienig te zijn met het eten als ze sneeuw & regen uitgeven hé Karel
    &
    ook hier zijn er dagen van wat ik wou doen is niet gedaan…
    Morgen komt ook langs hier…
    Toedenoasteké hé…

  5. Goeiemiddag Karel , ben wat laat . Net pas thuis , mijn maatje was het vannacht niet goed geworden , dus gelijk met Hari in auto gesprongen . Nu ging het even , de zoon is daar . Kon ik even naar huis . Hoe lang ik er ben weet ik niet , kan zo zijn dat ik weer af rij . Heb toch snel de mooie ppsjes kunnen bekijken en jij hebt vandaag glimlach bij mij veroorzaakt 😀 . Fijn weekend , liefs Anja

  6. Prachtig die foto in de sneeuw. Ben toch blij dat ik er hier niet in weg zak. De zon speelt vertstoppertje maar ik ben blij dat ik droog thuis kom van de wandelingetjes met de hondjes.
    Geniet het weekend van de rust.
    vriendelijk groetje, Ria

  7. Nou, een goeie nachtrust kan ik wel gebruiken (-:
    Een prachtig plaatje, de sneeuwfoto. Maar geeft mij de de lente maar. Kou heb ik wel genoeg gehad, alhoewel het vanochtend heel mooi was buiten! Om 7 uur is het al licht en dan hoor je de vogels… Gun je je daar af en toe wel tijd voor, tijdens je drukke dagen?
    Lieve groet

  8. Goeiemorgen Karel , zo te zien heb je vandaag geen nieuwe of heb ik iets gemist ? Net pas thuis . Met mijn maat ging het gisterenavond tegen 11 uur al stukken beter , koorts en pijn volledig weg . Wat dat nu voor iets raars is geweest , mag Joost weten . Zag er vanmorgen heel goed uit en nergens last meer van . Heb al gezegd , mocht iets zijn , bel maar . Wens ik jou een mooie zondag toe en wie weet ga je wel een rondje in de tuin maken . Liefs , Anja

  9. Stuur de volgende keer maar een zoete haring & een schol door hé Karel,
    dan stuur ik U wat smeerkaas door…
    Shit happens nu eenmaal hé maat…
    Toedenoasteké & hopelijk met minder regen zoals hier…

Geef een reactie

