barometer maar dan van het leven

zo luitjes

ik fietste vanochtend ff voor 8 uur van huis
en dacht echt dat ik regen zou krijgen
zo een donkere lucht achter me
maar het werd een hele dag met zon
dat liep vrij vlot de 4 wijken
maar moest ook wijken , want ik had er denk ik een stuk of 60 tekort
gelijk gebeld en ze zouden worden nageleverd
nu dat zie ik dus morgen wel
🙂
denk dat ik vanavond eens een komedie film kijk
dus geen tukkie , maar nadien wel gelijk slapen
was wel weer een lange dag , en zo’n bijna 8 en half uur buiten
ik hoop U had ook een fijne dag

ja U ziet het goed , U ziet een barometer
zo bar is deze niet , ik vind het een juweel
en volgens mij verdient de pps er in dat ook
zeker de tekst

8f1ebf96-552f-11e4-9d8c-651179c1d5c7

in de maand van de bloemen
naar mij idee ook een mooie met mooie teksten

bloemen 1

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “barometer maar dan van het leven”

  1. Is dat jou trap en barometer?
    2 leuke ppsjes en ik heb ze niet eens haha
    Scheelt ruimen
    Dus morgen weer aan de wandel…
    Je weet het hè ik ben er ffkes niet…slaap wel

  2. Da hattest du ja Glück mit dem Wetter, aber Pech mit den Zeitungen und so lange am Arbeiten. Ruhe ist jetzt gut und einen schönen Schlaf.

    Gute Nacht lieber Karel…schöpfe Kraft für den neuen Tag.

    Alles Liebe von Mathilda 🙂

  3. Welterusten Karel
    Ik wens je mooie dromen
    die uit zullen komen
    morgen een mooie dag
    en dat het zonnetje schijnen mag.

    vriendelijk groetje, Ria

  4. Goeiemorgen Karel , was echt gister een lange dag voor je en vandaag nog de laatste wegbrengen . Als je krantjes tenminste al binnen hebt . Heb al genoten van 2 prachtige ppsjes 😀 . Is die barometer van jou op foto ? Is wel een hele mooie 🙂 . Bij mij valt af en toe een buitje en dan komt de wind er flink bij opzetten . Wens je een droge ronde toe , fijne dag , liefs Anja

  5. Einen schönen Freitag lieber Karel schöne ppse habe gestern Abend geschaut war nur zu Mühte um zu schreiben wir haben in Köln viel Regen das Wochenende wird voll auch so sein.Liebe Grüße und Umarmung Gislind

  6. goede morgen Karel,
    een hele mooie barometer van het leven in boekvorm van Celia en een voorstelling met pracht bloemen, hele goede keuze vandaag van jou.
    Hoop dat je goed weer hebt met je krantjes rondbrengen, hier is het niet zo aangenaam buiten, wind en een beetje nat, succes vandaag Karel

  7. Ja lieber Karel es ist schreckliches Wetter man kann nichts machen aber habe ja auch in der Wohnung Arbeit aber nur Regen ist nicht schön hoffe das Wetter ist bei dir was besser Gruß und alles liebe Gislinde

  8. Hoi karel
    Hier regent het echt erg…als je daar doorheen moet heb je van tevoren geen douche nodig die krijg je als bonus erbij
    Had toch gekund dat het de jouwe was…
    Zo meteen op pad en genieten van de hele bups 😉
    Groetjes en fijne dag en tot ?

  9. Hier was de barometer ook positief te Brugge Karel…
    Voor een keer geen regen gezien, ook weinig bloemen, daarvoor moet men een bloemenwinkel binnen stappen in stad hé…
    Tot geen tukkie & humorfilm?
    Toedenoasteké…

  10. Hallo Karel ja habe an der Stadt geschrieben wegen der Brücke sie ist leider nicht mehr zu reparieren denn sie ist total Marode und eine neue Brücke ist zur Zeit nicht in Planung da müßen wir uns wohl oder übel damit abfinden Hab ein schönes geruhsames Wochenende wünsche ich dir in Klaus in Freundschaft

  11. Dan heeft het je met het weer meegezeten, Karel! Het heeft hier vanaf middernacht tot ’s middags 4 uur hard geplensd. Het was niet leuk meer. Hoe erg moet het dan wel niet zijn om er kranten in rond te moeten brengen? En je moet ook nog oppassen dat ze niet nat worden.
    De barometer vind ik een juweeltje!
    Fijn weekend en lieve groet

Geef een reactie

