wel sterk zijn

zo luitjes

was vanochtend nog goed weer , ja koud maar toch
ik kwam droog naar en van de suup
en nadien kwam de regen

was lekker bezig , met niets hihi
maar kijk terug op een fijne dag
dag 1 van 30
zal sterk zijn hoor
en daarbij heb ik gekozen voor een pps met de naam

niet sterk lidia

bloemen hier de hele maand
ik hoop dat U ze allemaal mooi vind

Beautiful flowers 2

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “wel sterk zijn”

  1. Zeg het met bloemen en hele mooie.
    De aanhouder wint Karel. Ik proost vanavond op jou met mijn dagelijks portje 🙂

    Vriendelijk groetje, Ria

      1. Knap van je . Geweldig Karel
        Morgen een fijne dag en straks een goede nacht.
        Vriendelijk groetje, Ria

  2. Ha je bent er vroeg bij…
    Een hele mooie van Lidia…deze kende ik nog niet.
    Dus alweer een nieuwe en ja de bloemen zijn altijd wel mooi…maarde andere staan nog te stralen 🙂
    Bankhangze met je glaasje thee

  3. Hier kunnen we het lang en breed over hebben…doen we niet haha
    Maar weet dat ik je dat al eerder ook gezegd heb of het nu zijn woorden waren of ik zei dezelfde laten we dan maar in het midden…
    Ja die van lidia zijn voor mij niet zo bekend, maar de gedichten van Ben zijn herkenbaar.
    mzl

  4. Goeiemorgen Karel , mooie bekende van Lidia , ja , die volg ik ook . Ze gebruikt meestal country liedjes erbij en Freddie Fender , is sowieso mooi om naar te luisteren 😀 . Je rook gewoon de bloemen van de 2de pps of zou het mijn parfum zijn ,:D . Ziet er nog wat bewolkt uit en vannacht best veel wind .We maken er weer het beste van . Geniet van je dag en succes 🙂 . Liefs , Anja

  5. goede morgen Karel,
    weer mooie ppsjes vandaag.
    Gisteren afwezig, was in het Zuyderland, allerlei onderzoeken weer,
    gelukkig alles goed, nu zo door gaan……
    Wens je ondanks de regen en de wind toch een fijne dag toe,
    lieve groetjes, Greetje

  6. Bloemen zijn altijd mooi hé Karel& wie niet sterk is moet slim zijn,
    is in elk geval een sterk plaatje bovenaan als binnenkomer …
    Toedenoasteké met een klein zonnetje…


  7. Wünsche dir einen schönen Mittwoch sehr schön lieber Karel der Harter ist auch sehr schön sind wieder in Köln an der Ahr kam Regen auf lieber Gruß von mir und Umarmung Gislinde

  8. Hoi karel
    Je weet wel waarom ik Freddie Fender zo mooi vind hè…of is dat door de gaatjes weggespoeld.
    Hoe dan ook het zijn mooie ppsjes die lidia maakt.
    Wat een kunstenaars met het toetsenbord zijn het toch en wat een verschillen van smaak haha
    Groetjes en fijne (pyama)dag

  9. Ik kan soms ook wel janken als ik naar het journaal kijk. Af en toe sla ik maar een avondje over. Daar verandert het leed niet van maar ik mag ook best een beetje om mezelf denken. En waarom moeten mannen altijd flink zijn? Wat een flauwekul! Je bent een kei dat je aan de alcoholvrije maand bent begonnen. Dat laat zien dat je over doorzettingsvermogen beschikt.
    Lieve groet

  10. Ha ook hier de banner aangepast…mooi is die 😉
    Regen hier is het droog en zonnig…en die houden we erin tot zeker na het weekend haha
    Boodschapjes doen nu…
    smakelijk en fijne avond
    mzl

  11. Ha dat is dus een nadeel werkende kinderen, dus die laten de boodschappen aan ons over…maar koken wel ieder een avond.
    Dus dat is dan weer fijn…nu moet iedereen nog beter zijn want er zijn er met griep 😦
    Het is me een organisatie hoor haha…hang ze

Geef een reactie

