het was een fijn weekend

zo luitjes

een mooi fijn en lekker weekend voorbij
ik kan spreken van een geslaagd weekend
het vertaal werk wat ik zou doen voor mijn vrienden
was mag ik zeggen een wassen neus
en duurde dan ook niet echt lang

net na ze kwamen op vrijdag
gingen we eerst om een pannenkoek
in de Lage Vuursche
wat hier vlak bij is
op de weg terug ff langs de suup
en verder een fijne lekkere avond

zaterdag dus de werk dag
en ook een geslaagde dag
met veel lekkers
hihi
vis
ja meneer is een bourgondiër hoor
en ik ben al blij dat ik wat goede plekjes weet

vandaag de zonnige zondag wilden zij wel naar het stand
ik was nog bang voor file’s maar dat bleek niet te zijn
en was het echt fijn , al had zij het echt koud
hihi
ik zei nog hoe vaker  je dat zegt
de kouder je het krijgt
was toch een fijne zonnige lekkere dag
thuis nog ff een bakkie koffie
en ze waren op weg naar huis
en keerde bij mij thuis de rust terug

de laatste in de maand van de gein
zal vandaag de enige zijn
en is in mijn ogen erg stom

stom stommer stomst

wens U een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “het was een fijn weekend”

  1. Het was heerlijk weer buiten! Afgelopen vtijdag/zaterdag zijn we naar Groningen (lees: David Bowie) geweest. Was tof! Zou volgende week wel weer willen. Nu moet ik tol betalen en zit ik oververmoeid op de bank (ik heb het chronisch vermoeidheidssyndroom) maar het was het waard.
    Blij te lezen dat jij leuke dagen met je vrienden hebt gehad! Dat maakt het leven de moeite waard. Het is weer voorbij helaas. Maar het wordt weer een mooie dag, het is ’s avonds al veeel langer licht.
    Lieve groet

  2. Goeiemorgen Karel , jij genoten van je lange weekend ? Nou , ik ook 🙂 . Gisteren WP aan de kant gezet en heerlijk dagje naar de wellness geweest . Kan ik zo helemaal uitgerust aan mijn inhaalrace beginnen . Geinig bekend mopje maar moest toch weer lachen , wie waren er nu nog blonder ? 😀 . Geniet van je (schrikkel)dag , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    het gezellige weekend weer voorbij, fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
    Het belooft vandaag weer een pracht dag te worden, de zon schijnt volop,
    we zien wel wat de dag ons brengt,
    lieve groetjes Greetje

  4. Het is altijd beter van langs de Vuurse langs te gaan voor een pannekoek & een suupie te drinken langs de Boulevard dan een vliegbrevet te hebben maar geen vliegtuig hé Karel…
    Potverdikke dat is een lange zin hé(hmm)…
    Toedenoasteké…(ben blij voor U dat alles goed verlopen is)

  5. Hoi karel
    Ja vond die zo leuk en was nieuw ook nog eens…
    En nee geen van de mannen was blond 😉
    Dus gelijk naar zus en broer gestuurd hj
    Zo weet je me nog steeds te verrassen met nieuwe…jammer dat de geinmaand over is haha
    We wachten op ???

  6. Dag Karel,
    Mooi dat je weekend leuk was, en goed verlopen
    Zelfs nog goed weer ook, mits een warme jas aan.
    Ik ook druk weekend gehad en weinig thuis geweest
    Gisteren feestje, mijn jongste zus 30jaar getrouwd, komt steeds minder voor tegenwoordig he.
    Morgen al Maart, nog ff en en is het echt voorjaar.
    Wens je een mooie week verder
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

