een korte pauze

zo luitjes

dat was me een dag vandaag , vier wijken gelopen
laat ik het zo zeggen , het was een flinke wandeling
1 bui sneeuw 1 met hagel , maar ik kon gewoon door
nu nog wat TV en dan vroeg slapen

ik krijg bezoek dit weekend
zeg maar een lang weekend
en zouden ze willen blijven voor wat langer is me ook goed
heb m’n hutje op orde , ja geloof het of niet
een huisman doet wat extra als er vrouwvolk komt

ik zal druk zijn met hen
zo ik het begrepen heb , veel vertaal werk
van Nederlands naar Duits
nu ik denk dat zal mij wel lukken samen met google
🙂

maar toen ze belden werd er al gesproken over
pannenkoeken en vissies eten
ik zal weinig online zijn
maar zoals altijd zal ik mijn uiterste best doen
Uw reacties en eventuele nieuwe blogs beantwoorden en bezoeken
zo hier bij alvast mijn gemeende excuses
mocht ik iets missen

eine kleine pause

wens ik U een fijn weekend
en tot tot

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

37 thoughts on “een korte pauze”

  1. Ha en jij een genie..
    Zo zijn we beiden wat.
    Ja je zal het druk krijgen met je logétjes dus wat minder…stuur ze maar op tijd hun mandje in heb jij nog ff voor jezelf. Wat anders een nieuwe pps die ik nog niet gezien had…das ook knap, maar wil je die ff vertalen grijnzzzz
    trusten

  2. Einen schonenAbend lieber Karel genisse deine Pause und lass es dir gut gehen Morgen bekomme ich Besuch meine Enkel uns Samstag fahren wir zur Ahr es soll was schöner werden.Gehe jetzt schlafen wünsche dir eine gute Nacht lieber Gruß Gislinde

  3. Goeiemorgen Karel , doe jij maar lekker genieten van je bezoek , 😉 . Hele mooie nostalgische kiekjes in pps verwerkt met mooie spreuken 😀 . Jou te kennen zal je wel vroeg op zijn om wat berichtjes te beantwoorden , 😀 . Wens je heel veel plezier met je bezoek . Geniet van een lang weekend , liefs Anja

  4. Haal maar uw klamotten aus dem werkstatte hé Karel om de hut van oom Karel nog meer te doen blinken,
    las ook nu en dan een wereldse rustpauze in….
    ’t Amusement met de snaps & de bokworsten hé daar…

  5. Hoi karel
    Deze had ik al heel lang ingepland staan, maar zag dat die ook bij de laatste lading zat…net als vele dubbelen.
    Maar de mailbox is weer opgeruimd laat het vervolg maar komen hihi
    Jantje is een slim ventje
    Groetjes en geniet je dag verder…

Geef een reactie

