er goed uit zien

zo luitjes

maandag avond en de straten weer droog
vanochtend om 09:00 werd het droog en om zeg 17:00 een beetje miezer regen
dus al in al viel het hier mee
maar ik las wel in reacties dat het in het zuiden flink nat was
zag ik deze pps onder het water plaatje
dacht zou mooi zijn als het onder de regen water ook zo mooi was
wat denk U

Lola-Derek-Fotografía-Submarina-Phoebe-Rudomino-5

in de maand van de gein wil het over Uw figuur hebben
ja het mijn is perfect en dus ben ik tevreden
en wat zegt U

515c2ddd19475

ik kreeg net een belletje uit Bonn
vrijdag middag komen m´n vrienden van daar
met wat werk voor mij hihi
een map vol papier met Nederlandse tekst lezen
en vertellen wat er staat
en dus is het voor mij de komende dagen wat extra HH
logeer kamer bad kamer en kamer 100 ff ietsje meer

en nu ga ik bankhangen

ik wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “er goed uit zien”

  1. Das sind ja Gestalten…oh weh 😀
    Dann lerne ich lieber das Tauchen und schaue mir die bunten Fische an 🙂

    So ganz im Süden ist schönes Frühlingswetter, aber zuhause regnet es wohl.

    Alles Gute für dich lieber Karel und liebe Grüße von Mathilda ♥

  2. Ha mooi om eens te zien wat er onder al die nattigheid te zien is…
    En ja ben dik tevreden, ook als ik in de spiegel kijk hj
    Maar wel schrikken wat ik hier allemaal zie grijnzzzz
    Slaap wel

  3. Goeiemorgen Karel , prachtige kleuren onder water , zijn net levende schilderijen 😀 . Tja , wat er niet allemaal rondloopt op onze aarde , gelukkig ben ik tevreden met mezelf 😀 . Ziet er uit of we vandaag een betere dag gaan beleven , het zonnetje is er 🙂 . Heb vannacht in 2 etappes geslapen , tussendoor met Hari geweest en wonder boven wonder daarna nog heerlijk in slaap gevallen . Mag op de kalender 🙂 . Geniet van je dag , liefs Anja

  4. ha die Karel,
    pfff…. wat een figuren toch allemaal, dan mag ik nog dik tevreden zijn ondanks dat ik door de medicijnen een paar kilo ben aangekomen…..
    Wel een prachtige onderwaterwereld heb ik hier gezien,
    Het schijnt een mooie dag te worden, geniet er van,
    zonnige groetjes vanuit het zuiden, Greetje

  5. Obesitas & anorexia samen Karel, best dat ze nog kunnen uitrusten onder water na wat beweging
    &
    het voordeel is dat ze mogen zweten & geen handdoek nodig hebben(hmm)

  6. Laat ik maar gewoon tevreden zijn met mijzelf.
    Straks eindig ik nog in jouw moppentrommel …..

    Nu is hier droog, bij jou vast ook wel.
    Ik ga mijn tuin eens verder bekijken.

    Vrolijke groet,

  7. Hoi karel
    Hadden ze maar geen spin moeten worden…en zoveel verschil met wat wij allemaal moeten doen is er ook niet toch?
    Nu ik vond het een prachtfilmpje om naar te kijken en ik hou helemaal niet van spinnen hj
    Groetjes en geniet je dag

  8. Dag Karel,
    Zal maar niet klagen als ik dat zo zag.
    En water al genoeg gezien, gister niet droog geweest,
    Nu tussen buien door soms wat zon.
    Kijk uit naar wat drogere dagen inmiddels.
    Maar ze komen eraan begreep ik x-(

    Nog een fijne dag
    Lieve groetjes Marianne

  9. De angst voor die extra 2 pootjes is blijkbaar niet zo groot dat het niet even op mijn blog mag staan 🙂
    Jawel die angst is erg groot en zie je in mijn ogen als er eentje voorbij komt wandelen whahaha
    Smakelijk

  10. Wat een prachtige eerste foto! Maar ik zou er toch geen overstroming voor over hebben (-:
    Die foto’s…echt een giller. Ik word nooit dik, vrees ik. Mijn vriendin noemt mij een spaghettisliert…
    Ik hoop dat je poetswerk erop zit, dan kun je naar de komst van je vrienden uitkijken. Veel plezier met elkaar en een lieve groet.

Geef een reactie

