bewust zijn

zo luitjes

het weekend zo wat weer gedaan
ik hield vandaag een rustige niet zonnige zondag
veel regen en wind hier , en toen het wat lichter werd
en zelfs droog , lokte het mij niet naar buiten
ik was mij wel bewust dat het niet fijn zou zijn
awareness – bewust zijn
dat ben ik me ook van deze mooie pps
ik kijk uit naar al dat moois wat U er in zult tegen komen
een prachtige natuur

awarenes

en omdat ik mij zo bewust ben en niet gek ben maar prettig gestoord
vandaag in de mand van de gein
het gekkenhuis

28-gekkenhuis-N-283x326

wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “bewust zijn”

  1. Zo wij waren wel voor een flinke wandeling buiten en na een kopje thee op naar het pannenkoekenhuis met Marijn en Robin…haha wat een feest 🙂
    De eerste verwijder ik wel en werk jij op het hoofdkantoor?
    mzl

  2. Je kunt nu nog niet liggen op een peluwtje van mollig mos en kussentje van varens. Vanmiddag wel lekker gewandeld met de hondjes.
    Karel als jij de baas bent in dit hoofdkantoor sluit de gekken dan gauw op.

    Goede nacht en welterusten
    vriendelijke groetjes, Ria

  3. Goeiemorgen Karel , hele mooie kiekjes zijn er gebruikt in de eerste pps 😀 . De wereld is 1 groot gekkenhuis …. is dacht ik een uitspraak van Frans Bauer . Ppsje van die gekken kende ik wel , hahaha . Jij al aan het wachten op de folders ? Ik heb ze gisteren al doorgekeken . Was me weer een nachtje met die harde wind , alles rammelde en floot weer , pffff . Ben pas goed tegen half 7 in slaap gevallen . Wens je een fijne droge dag toe , liefs Anja

  4. goede morgen Karel,
    een heel mooi ppsje met prachtige natuurfoto’s.
    Wist niet dat jij een hoofdkantoor had haha…..
    Het blijft maar waaien, nee geen weer om iets te ondernemen,
    we zullen zien wat de dag ons brengt,
    lieve groetjes Greetje

  5. Wünsche dir einen schönen Montag heute geht es mir etwas besser habe gestern Abend noch deine pps gesehen aber um zu schreiben war ich dann doch zu mühte schöne Landschaft und Natur.Ich wünsche dir eine gute neue Woche liebe Grüße Gislinde

  6. Ben er mij van bewust dat de wereld één groot hoofdkantoor is met gelukkig nog een mooie natuur, waar wij van kunnen genieten in alle stilte als er geen autostrade dicht bij is hé Karel….See you baas in ’t kantoor…

  7. De natuur…wat is ze toch mooi! We zouden meer respect voor Moeder Aarde moeten hebben. De formatie van de flamingo’s vond ik het meest treffend. Die kleur en de afbeelding: perfect. Prachtige muziek erbij…alsof het even zomer was in mijn huiskamer. Dankjewel!
    Wat een zelfkennis over dat hoofdkantoor 😉 Maar volgens mij klinkt er enige trots in door.
    Lieve groet

  8. Ha karel
    Kei gezellig…
    Mag ik hopen dat de meeste niet gruwelijk zijn haha
    Och ook hierover maken we geintjes…moet kunnen.
    Zal wel weer avond zijn voor ik er weer ben…
    smakelijk en fijne avond

  9. veel heb ik niet kunnen doen vandaag, buiten helemaal niets. Heel de tijd regen en nog eens regen. Verder wat voorbereidingen voor morgen.
    En dat de wereld één groot gekkenhuis is weten we al lang.
    Jammer genoeg vrees ik dat er meerdere hoofdkwartieren zijn.

Geef een reactie

