wandelfit

zo luitjes

het was een mooie dag hier
veel zon en zo was ik gelukkig weer op pad in m’n tuintje
ging een stukje verder dan woensdag , wilde wel nog verder
maar ik hoorde de longen flink piepen
en stak dus een flink stuk af

zo kom ik op tijd wat is tijd
ik heb wat tijd nodig om zeg maar wandel fit te worden
dus laat het maar mooi weer blijven
kan ik weer aan de wandel

ik zal niet wachten en de dagen pakken
welke mooi zijn buiten

wacht niet Greetje

in de maand van de gein
dat kleine stukje tijd
om een foto te maken

ist eine Nano-Sekunde

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “wandelfit”

  1. Wacht niet een mooie zoals we eigenlijk van haar verwachten…en de onderste klik op de juiste plaats op het juiste moment…vind dat wel knap al zijn er mooiere foto’s haha
    Puntje haha wat een naam heb je haar gegeven…maar ze heeft gelijk pas goed op jezelf.
    Slaap wel

  2. Zo is dat Karel luister naar je lichaam en wandelen moet je na de winter weer opbouwen maar dat zal zeker in orde komen bij U.Morgen gaat het weer regenen maar wat we gehad hebben neemt men ons niet af

  3. Goeiemorgen Karel , gaat het alweer een beetje beter met de longen ?
    Mooie bekende pps ven Greetje 😀 en ja , foto’s op het juiste moment maken is ook een hele kunst 😀 . Denk dat jij al op de markt bent rond aan het lopen en al zelf visjes bent in aan het pakken 😉 . Wens ik je een mooie zaterdag toe , liefs Anja

  4. goede morgen Karel,
    goed geslapen? Helaas geen wandelweer vandaag, het waait en het is nat, dat wordt hier een hangdag.
    Erg leuk om Wacht Niet hier tegen te komen, dankjewel. Die andere pps vond ik wel grappig om te zien.
    Probeer er ondanks het slechte weer toch een fijne dag van te maken,
    lieve groetjes, Greetje

  5. Wacht niet tot de jongen piepen, een ongeluk zit soms in een kleine hoek verscholen met een nano seconde verschil…
    Zo te zien aan de voorbij zwevende kat had die geen last van zijn of haar longen ipv jongen Karel(hmm)

  6. Hoi karel
    Nee de tijd van vakantie met de caravan is voorbij…de laatste keer toen de jongste 15 was…en dat is alweer 19 jaar terug. Ja leuk filmpje hè…echt weekend haha
    Geniet je dag

  7. Danke lieber Karel ja viele Kinder können nicht schwimmen schade ich wollte heute gar nichts mehr in den Blog setzen aber das Wetter ist so schlimm Debrimerent da dachte ich egal näste Woche komme ich hösten Samstag erst wieder zur Ahr Freitag kommen meine Enkel zum Essen,und dann dann immer dazwischen die Arzt besuche schlimm.aber ich Jammere ja nicht.So jetzt genug Grüße und schönen Nachmittag für dich….

  8. Dag Karel,
    Vandaag geen wandelweer denk ik.
    Veel wind en regen brrrr
    Pc doet het met vlagen, is nog niet goed.
    Al heel wat afgemoppert deze week.
    Weer mooie pps.
    En ik had gister geluk dat ik mijn fototoestel in de buurt had toen een Buizerd in de achtertuin een duif te pakken nam.
    Niet zo spectaculair als in de pps maar toch !!!
    Fijne avond nog en een hopelijk drogere zondag he
    Lieve groet Marianne

  9. Afgelopen vrijdag was zeker een prachtige dag! Vandaag waaien we bijna van de stoep af. Maar een beetje stevige wandelaar draait daar zijn hand niet voor om.
    Lieve groet.

Geef een reactie

