dag van rust

zo luitjes

wat een lekker weer had ik weer
en goed en wel klaar en thuis zag ik de straat nat worden
hihihi

ik heb voor morgen geen plannen
en het HH is dacht ik wel op orde
dat wie weet maak ik weer een wandelingetje
door m’n tuintje
verder zal het hier een rustdag zijn
en dat ik geen verspilling van tijd
🙂

zorg dat je geen tijd verspilt

vandaag in de maand van de gein
een opname in het ziekenhuis
hihi

ziekenhuis

wens ik U  fijne avond
en een gezonde nachtrust
een fijne dag morgen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “dag van rust”

  1. Groot gelijk om een rustdag in te lassen! De boog kan niet altijd gespannen zijn. En voor morgen geven ze zonneschijn op dus laat de zon even op je snoet schijnen.
    Ik klik op de afbeelding maar er gebeurt niets…
    Oh, ik heb nu een abonnement op je genomen. Hoef ik niets meer te missen van je 🙂
    Lieve groet en een relaxte dag morgen.

  2. Goeiemorgen Karel , ik ben geen tijd aan het verspillen , net terug van getver , yeahhh , haha . Mooie pps weer 😀 , ja , besteed je tijd goed en geniet er van zou ik zeggen . Nieuwe keuken voor de vrouw , mag hopen dan voor de man dat ze een beetje kan koken 😀 . Bij mij was vannacht al sneeuw gevallen , net sneeuwde het nog toen ik naar winkel ging en is nu langzaam overgegaan op regen . Zo , eerst nu bakje koffie en verder met mijn inhaalrace . Fijne vrijdag , liefs Anja

  3. Wünsche dir einen schönen Freitag bin vom Arzt wieder zurück alles O.K. bis April da muss ich wieder hin an die Ahr sind wir nicht gefahren dort ist Schnee in Köln schneit es auch etwas.Lieber Gruß von mir und einen schönen Tag eine Umarmung Gislinde

  4. nee Karel, ik heb vanmorgen geen tijd verspild, de laptop wilde niet opstarten, uiteindelijk is het me toch gelukt, tja….. wat kunnen apparaten toch soms raar doen.
    Fijne dag voor jou met lieve groetjes, Greetje

  5. Hoi karel
    dus jij kon de slaap niet vatten en dook terug in de mailbox hihi
    Dat heet nachtbraken grijnzzzz
    Ja je moet natuurlijk wel weten hoe het werkt met het inplannen en de datums…
    Och een foutje is er zo ingeslopen…zelfs mij overkomt dat.
    Groetjes en fijne dag

  6. Nee ik hou het wel bij mijn eigen brabantse
    En weet je ook dat moeten sommigen vertalen haha
    Soms help ik een handje door de vertaling er alvast bij te plaatsen 😉
    Ja soms heb je slapeloze nachten…vertel mij wat.
    Pas je een beetje op want je mag niet ziek worden…toch?
    Bankhangze ras echte A’dammer

  7. Hallo Karel schönen Samstag wünsche ich dir Klaus in Freundschaft karel hier ist es nur am regnen und es ist sehr kalt geworden da sind wir froh nicht an die Ahr gefahren zu sein Klaus

Geef een reactie

