wilde meiden

zo luitjes

en van de zon genoten vandaag
ik wel maar dan van binnenuit , mijn HH klusjes geklaard
dat morgen ben ik echt weer eens ff m’n tuintje in
voor een mooi rondje om

nee niet met haar van hier onder
en ook niet met zij daar onder
laat mij maar ff alleen wandelen
hihihi

die van het Australische meisje stond er al
en ik zocht in de archieven zo diep ik kon
en kwam de boerendochter tegen
en zeg nu zelf die past toch bij die Australische
🙂

de wilde boerendochter

in de maand van de gein
een pintje vatten downunder

drinken met een australisch meiske

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen maar weer de zon genieten

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “wilde meiden”

  1. Ken je het nog? Een flinke boerenmeid die kost een daalder, herhalen 🙂
    De kangeroes vind ik wel leuk.
    Geniet morgen nog een dagje van het zonnetje
    Groetjes, Ria

  2. Ha de 1e had je al eens in je blog…en nu komt het de 2e had ik al eens in een blog en niet eens zo lang geleden ook 🙂 10 dec nog…
    Klopt wel dat ze leuk bij elkaar passen ja…maar geef mij maar een sixpack whahaha
    Slaap wel

  3. Goeiemorgen Karel , ben je al een beetje bijgekomen na je wilde nacht met de boerendochter ? 😀 . Leuke pps :D, had liedje al heel lang niet meer gehoord van Ivan Heylen . Tweede pps nog pas gezien 😀 . Doe vandaag ff mak an , scharnieren zitten weer eens vast door die kou 😦 . Lijkt wel steeds kouder te worden . Jij vandaag aan de wandel , ja , ik ook 🙂 . Wel niet door het park want die werklui hebben me daar een rotzooi gemaakt , meer vernielingen als wat anders . Met die grote tractors in het park zijn overal meer modderpoelen als wat anders . Je kan nergens meer fatsoenlijk lopen of je glijdt weg of je zakt weg . Loop ik straks maar door het dorp rondje Brunssum . Geniet van je dag , liefs Anja

  4. speciaal krijg in mijn inbox bericht te zien met allemaal leuke geintjes maar als ik wil reageren zegt die dat de pagina nbiet gevonden is. maar karel ik vond de geinbox hardstikke leuk. Bedankt voor de glimlach/schatterlach


  5. Wünsche dir einen schönen Tag lieber Karel bei uns scheint heute mal die Sonne wird naher etwas spazieren gehen am Wochenende fahren wir vieleicht mal zur Ahr wieder sehr schön liebe Grüße und Umarmung Gislinde

  6. Ha kijk je in de spiegel en dan vergeet je het nog ???
    Dan zal het zo erg niet geweest zijn…en op je wandelingen wil je toch geen gezelschap, dus niemand die er wat van zegt whahaha
    Behalve je blogmaatje dan 😉
    Smakelijk en fijne avond

  7. Net Floortje zitten kijken…die meewandelde met een stel dat van noord naar zuid new zeeland loopt…
    Al 9 maanden onderweg…erg leuk om te kijken was dat. Leven van de natuur. En ja die liepen ook met stokken haha
    Nu naar je nieuwe blog hihi

Geef een reactie

