momenten

zo luitjes

gister een rustige dag
vlotte ronde gelopen boodschapje gedaan
en thuis de inhaal slag op de pc gemaakt
verder in de rustmode

vandaag aan het HH hier
en heb geen andere plannen
maar met mij weet je maar nooit hoor

momenten in het leven , we hebben ze allemaal
ben benieuwd of U enige herkent

Augenblicke

geinige maand brengt U
als je dacht alles gezien te hebben
🙂

When You Think That You Have Seen It All

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “momenten”

  1. Goeiemorgen Karel , eerste pps is een hele mooie met schitterende spreuken 😀 , 2de heb ik weer om zitten lachen 😀 . Moet je hier eens proberen , krijg je gelijk bekeuring 😉 . Tis vies koud en sta alweer stijf van de kou . Moet zo even weg , tenminste als ik de deur van auto open krijg . Heeft best wel hard gevroren . Zonnetje is er wel bij maar zal hard moeten werken 🙂 . Wens ik jou een mooie dinsdag toe , liefs Anja

  2. Heb hier mooie ogenblikken beleeft met die 8 personen op 1 brommer Karel…
    Heb U een SMS gestuurd in ’t weekend om een pak koffie mee te brengen van Makkum,
    ‘k zal er weer zelf moeten omgaan zeker(hmm)…
    Tot de volgende mooie woorden hé…

  3. Hoi karel
    Vandaag eerst de nieuwe blogjes maar eens doen…dan de reacties en klaar is me rondje. Klikken had ik al op blogger gedaan en die brokken piloten in de onderste is 1 keer genoeg haha
    Groetjes

  4. Sommige woorden vragen om reacties…dus je duikt er weer in.
    Pas je op voor je hoofd als die zo leeg is als je zegt kom je gelijk op de bodem en dan is het au au au
    Zo rondje gemaakt en nu leuke dingen haha…mzl

  5. Je geeft het toch niet op hè…
    Och alle beetjes helpen en dan nog eens opletten op de uitgaven kan je heel veel mee besparen.
    Blijf het knap vinden dat je je schouders er zo onder zet om op het droge te komen 😉
    Smakelijk en fijne avond

  6. goede avond Karel,
    na bijna 2 dagen afwezig te zijn geweest ben ik nu weer online, de eerste is een erg mooie voorstelling met pracht tekst en de tweede kon ik wel om lachen…….
    wens je een hele fijne avond toe met lieve groetjes, Greetje

Geef een reactie

