weekend voorbij

mogge luitjes

het weekend ligt weer achter ons
ik had een heel fijn weekend en zelfs wordt er gesproken
van een geslaagd weekend en dat was het ook

nu weer de nieuwe week aanvangen
en maar zien wat dat brengt
hier zeer zeker wat HH
en straks de vaste reclame wijk

ik ben aardig bij met de mailbox na een weekend weg
heb Uw reacties dit maal eens alleen geliked
ipv een reactie terug , nu daar zijn er wel meer die dat doen
dus ik viel niet ver uit de toon hohoho

ik weet niet wat er geschreven staat in de volgende pps
weet wel dat ik het een mooie vind
en ik hoop U ook

arriesgarse

nog steeds de maand van de gein
maar ik ga geen avondje stappen
😉

een avondje stappen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “weekend voorbij”

  1. Goeiemorgen Karel , welkom thuis 🙂 . Ben zelf ook niet veel aanwezig geweest , druk met bezoekjes afleggen en uit eten gaan 🙂 . Moet nu ook veel inhalen maar maakt niets uit . Bij mij is alles wit en je zou zo de kerstboom gaan opzetten , haha . Mooie beelden in eerste pps en de tweede kende ik al maar moest toch weer lachen 😀 . Wens ik jou een goeie start van de nieuwe week , liefs Anja

  2. Mogge karel, ik weet ook niet welke taal dit is, maar vind het mooi om naar te kijken, de tweede tovert weer een glimlach op mijn gezicht

  3. Goede morgen Karel. Arriesgarse ken ik niet. Het plaatje is beauty . Het plaatje tovert een zonnetje op m’n gezicht dus de eerste lach van de dag dank ik aan jou.
    Fijne dag Karel
    Groetjes, Ria

  4. Hallo Karel hier regnet es schon wieder 1 Tag Sonnenschein das ist doch kein Winter eher schon Frühlinganfang so ist es aber besser als Schnee bleib froh und heiter in dem Sinne Klaus in Freundschaft

  5. Einen schönen guten Morgen Karel ich hoffe du hattest zwei schöne Tage schöne Bilder auf dem pps wir haben in Köln mal wieder Regen,ich wünsche dir noch einen schönen Tag liebe Grüße von mir Morgen bin ich ja im Krankenhaus lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  6. Mogge karel
    Dat hoeft niet dat staat er gewoon hoeveel het er zijn hihi
    Iedereen weer op zijn eigen stekkie en de nieuwe week weer in…
    Mooie pps die eerste al weet ik ook niet wat er staat en geen moeite gedaan ook. Gewoon genieten van de mooie plaatjes,,,en ja die 2e hoe ging die ook alweer whahahaha
    Wij zo gaan oppassen dus vandaag zal ik er weinig zijn…
    groetjes en geniet je dag

  7. Nee stekkie bestaat niet meer haha
    Of toch wel maar we doen er niks meer mee…
    En zal je wel goed bevallen zijn dat avondje stappen…of ben je daar te oud voor hihi
    Fijne avond…we gaan nu aan tafel 😉

Geef een reactie

