naar Makkum

zo luitjes

ik ga weer eens een weekend naar het mooie dorp
Makkum
en zal dien verstande zeer weinig online zijn
zal mijn best doen , zoals altijd om Uw reacties te waarderen
en zal proberen
om terug te reageren

nu is Friesland een prachtig vlak land
of ik het tref zo als hier onder
?

Amapola

nu moet U mij niet vragen te gaan zingen
😉

Het Friese Ave Maria

rarara
wie tref je aan in het wapen van
Makkum

mermaids 1

gein is en blijft er ook als ik weg ben
door zorgen de pracht verhalen van
Suske en Wiske wel voor

suske_wiske-albums

wens ik U een
fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

33 thoughts on “naar Makkum”

    1. maar ff zo Nellie
      ja het is hier anders 🙂
      en het is zeker genieten
      hielp 1 neef met z’n laptop , gaf Kobie wat tips
      andere neef pikt me morgen op kijk ik daar ook ff
      jij wat ruimen , ia altijd goed om ruimte te krijgen
      mzl

  1. Goeiemorgen Karel , ik ben er nu pas om je schitterende en geinige ppsjes te bekijken en ze zijn weer prachtig en grappig 😀 . Ben aan inhaal bezig , moet zowat nog alles van donderdagavond af lezen en beantwoorden . Goed nieuws , zoon van mijn overleden maatje mag blijven wonen 🙂 . Zijn gisteren het nieuwe huurcontract gaan tekenen en als bedankje heeft hij me gisterenavond mee uit eten genomen 😀 . Ik wens je nog veel plezier op je logeeradres en geniet er maar lekker van . Fijn weekend , liefs Anja

  2. Makkum is mooi en leuk! Ik heb een paar keer de IJsselmeertocht gefietst en kwam alle keren door deze plaats.
    Het weekend is inmiddels alweer achter de rug. Ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad.
    Wat een bijzonder charmante dame bovenaan je blog. Ik denk dat je meer kans maakt met een ontmoeting met een zeemeermin 😉
    Lieve groet

Geef een reactie

