gein uit de mailbox

zo luitjes

morgen is het weer donderdag
en ik dus met de kranten aan de haal

heb toch 1 extra wijkje er bij , ach moet lukken
toch
mooi zonnig weer – wie doet je wat
komt bij ik kijk uit naar een mooi en fijn weekend
heb ik geen HH geen boodschapjes niks te kokkerellen
dat die bijna 300 extra kranten moet lukken

politiecontrole om 2 uur in de nacht1

in de gein van deze dag
een goed passende

flikken

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Hahahaha een geinige sluiting van de woensdagavond en och Karel wat zijn nou 300 krantjes die fiets jij zo rond toch?
    welterusten voor straks en een stormvrije zonnige dag voor morgen.
    Groetjes, Ria

  2. Had al een donkerblauw vermoeden maar nu met de onderste pps weet ik het zeker met al dat blauw op straat 😉
    Zitten goeie tussen…en de 1e niks te klikken?
    Slaap rustig verder haha
    Trusten

  3. Hoffentlich hast du gutes Wetter lieber Karel. Bei uns wird es regnen, aber ab Freitag etwas Sonne. Es ist sehr kalt.
    Sonntag geht es nach Mallorca, aber auch da sind es nur 15°. Macht nichts, nur mal ein wenig erholen.

    Alles Liebe von Mathilda ♥

  4. Ik werd van de wel aangehouden door een busje juten kreeg niet eens een bob sleutelhanger een hij liet auto’s doorrijden vaag verhaal

  5. Goeienacht Karel , net thuis en nu zit ik bij jouw al om de volgende gein te lachen 😀 . Bovenste mopje , zo leuk , hahaha . Ga ik nu eens ff met Hari en dan proberen wat te slapen , ook al ben ik nog niet moe . Succes met de krantjes en op naar een droge ronde , liefs Anja

  6. Einen schönen Donnerstag lieber Karel hoffenlich regnet es nicht und du kommst trogen nach Hause,in Moment ist es trogen bei uns fragt sich nur wie lange schöner pps liebe Grüße und Umarmung Gislinde

  7. dag Karel,
    een blogje vol gein, echt leuk, ook de pps.
    Zo te zien heb je vandaag veel geluk met het weer, de zon schijnt volop….
    Bedankt voor je mooie reactie en kom de dag goed door, zal wel lukken
    groetjes Greetje

  8. Ge ziet er goed uit achter dat stuur om 2h ’s nachts Karel & heb geen ambitie wegens nog teveel wodka flessen om bij de politie te soliciteren maat(hihi)…
    See you met de 300 toerenronde…

  9. Hoi karel
    Ja kwam me bij het lezen niet bekend voor…of zouden er nu ook gaatjes zitten in mijn vergiet…grijnzzzz
    Vandaag een mooie dag voor je wijkjes…en dan idd genieten van een lang weekend.
    Groetjes en fijne dag

  10. Ja maar zag erna dat je de reactie geliked had…en dat ging over hoe schrijf je je naam…met pen natuurlijk 😉
    Die piet is wel heilig bij jou haha
    Geloof je het zelf afsluiten tot maandag?
    Slaap wel en doe je nichtjes de groetjes
    Neven mag ook haha
    mzl

Geef een reactie

