arbeid & buro

zo luitjes

ik maakte er vandaag een rustig dagje van

scheepsbouw was iets waar Nederland ooit om beroemd was
als ik zeg dat de politiek deze en andere grote bedrijven heeft verkwanselt
zit ik er dacht ik niet ver naast
ik heb mooie grote schepen te water zien gaan bij de NDSM in Amsterdam
en ook bij Amels in Makkum
waar zijn al deze schepen gebleven , nu kijk eens in de volgende pps
wie weet ziet U een bekende

anyone looking for the delos

wens ik U een fijne avond

en een gezonde nachtrust

ik doe morgen ff mak an

U ook

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

27 thoughts on “arbeid & buro”

      1. Hoi Karel nog steeds niet zo als het moet gaan vandaar dat ik heel weinig op WordPress aanwezig bent..
        jammer maar ben helaas niet in form om iedereen te laten weten over hun mooie presentaties die is kan zien ,Karel maakt er een mooie dag van Groetjes van Marry en Cees

  1. Lieber Karel, mein Tag war heute sehr anstrengend und auch traurig. Wir besuchten meinen Schwiegervater im Heim, der mit dem Tode kämpfte. Es war schon sehr schlimm 😦
    Kurz nachdem wir von ihm gingen, ist er gestorben. Aber er war immer ein fröhlicher Mensch und wurde 94 Jahre alt. Zwei Schlaganfälle haben ihn zum Pflegefall gemacht.
    BITTE darüber nichts in meinem Blog schreiben.

    Alles Liebe von Mathilda

  2. Goeiemorgen Karel , kon ik weer wachten , pfff , internet dan wel en dan weer niet . Wil je net iets plaatsen , bam , en weg is het weer . Mooie pps voor een ieder die van schepen houdt 😀 . Was al op zoek naar de gein maar heb mezelf maar een mopje verteld , hahaha . Had begrepen dat je dubbel had geplaatst . Nu ga ik snel dit versturen , voordat weer weg is . Fijne dag , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    een pps waar ik een beetje droevig van word als ik die mensen op blote voeten of met slippers aan zie werken en dat in deze eeuw, zou toch niet meer mogen.
    Geniet van je dag, ga ik vanmiddag ook weer doen, groetjes

  4. Zo te zien zal Bangladesh ook wel mooi zijn, maar om er boten te bouwen blijf ik toch liever langs hier Karel
    & de scholen gaan hier voor hé…
    Alleé , ik ben gaan slapen zonder gein hé(hmm)

  5. Hoi karel
    De dag al bijna om maar kom wel hoor…duurde alleen vandaag net wat langer hihi
    Dus je had het eindelijk door dat het 2 dezelfde waren…dacht dat ik duidelijk genoeg was haha
    Groetjes, smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

