humor behouden

zo luitjes

ik had wederom geluk met het weer tijdens mijn wijken lopen
wel winderig – geen storm nog
en geen regen
🙂

dan is het makkelijk om de humor er in te houden
dat het hen hier onder in de pps ook nog lukt
is bijna ongelooflijk

angel in hell

ja zij houden er toch best aardig de gein in
al is het toch vreselijk wat zij doen
ik vind deze geinige kunst er wel bij passen

Art of Humor 1

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “humor behouden”

  1. Jawel dat weet jij wel…een lang weekend makkum is vakantie
    Een hele confronterende pps…en de onderste de mop was me bekend maar niet in een pps…
    Zal ik ook wat gein vertellen dan…
    Mathijs zegt “stoute piemel jij hebt in mijn luier geplast” 🙂
    Slaap wel

  2. Guten Abend. Das trift sich ja gut. Die pps von DF6JL kenne ich Persönlich. Bernward Korbmacher! Das sind meine Bilder die er Abgespeckt hat! Die habe ich von einen Japaner bekommen. Der Korbmacher hat auch 2 Blog in Seniorennet, da war ich auch. Das zur Info! L.G. Wolfgang All das ist nicht gut! Das sind geklaute Bilder von mir! Der braucht sicher mal eine Tracht auf die Schnauze. Das zu diesen.

    1. Hi Wolfgang , ja du war lange nicht hier
      und jetzt kommst du bei mir , aber böse , und du sagst das sind meine Bilder , welche du von eine Japaner bekommen habe , ich habe gelernt das etwas wie Bilder ich bekomme , nicht meine eigene sein , so du soll dir mal erklären
      und dann diese Sprache , von eine Tracht auf der Schnauze , ich denke nach diese Worten , das ich von dir nicht mehr hören will

  3. Als dat je overkomt is het niet fijn maar kan het wel begrijpen…
    En die opocht was Robin en dit Mathijs…och zijn beide 3 jaar wijs 😉
    En o wat kunnen die je soms aan het lachen krijgen 😉
    Slaap wel

  4. goede morgen Karel,
    pracht, aangrijpende beelden in de eerste pps, heel confronterend…..
    Gisteravond hier in de gemeente Onderbanken ongeveer een uur de stroom uitgevallen,
    pffff……..dat was donker. Met een lichtje in de hand door het huis gelopen.
    Ben blij dat de storm weg is, heeft hier behoorlijk te keer gegaan.
    Fijne dag voor jou vandaag met lieve groetjes, Greetje

  5. Goeiemorgen Karel , diep triest eerste pps over kinderarbeid , tis de kei harde realiteit en wordt tijd dat hier ook eens iets aan gedaan wordt . 2de pps heb ik weer smakelijk om moeten lachen 😀 . Wat een storm afgelopen nacht hier , ben pas goed om half 7 in slaap gevallen , wou eerst pc aanzetten maar was ik te moe voor 😉 . Kon maar heel langzaam rijden vannacht , auto ging alle kanten op maar goed , ik ben weer aanwezig en begin vol moed aan de nieuwe dag 😀 . Gelukkig ergste storm nu voorbij , hoop ik dan . Wens je een fijne dinsdag toe , liefs Anja

  6. Guten Morgen lieber Karel ja der Wolfgang kann sehr böse sein wir schreiben ihm schon lange nicht mehr er hat den Klaus auch mal so beleidigt und von solchen Menschen mus man sich trennen.Wünsche dir einen schönen Tag liebe Umarmung Gislinde

  7. Mooie foto’s heb ik hier weer gezien uit die verre landen waar ze soms zouden smeken om 3h regen te krijgen…
    Jij was gelukkig ook nog droog bij thuiskomst na de folterronde(d)…
    Alleé Karel tot de volgende uitspattingen & pint hé….

  8. Hoi karel
    Denk dierenuin? En dan valt het kwartje grijnzzzz
    Was ook al zo lang geleden ingepland 😉
    En het zijn 3 driejarigen…weet je nog alles 3 de dochters tegelijk zwanger haha
    Zag fon weer met een blog 🙂
    Groetjes en geniet je dag

  9. Mooie foto’s dacht ik en toen klikte ik er op. Het lachen verging me: kinderarbeid…vreselijk! Maar wel goed dat je er aandacht aan besteedt.
    De tweede pps was een stuk gezelliger.
    Loop jij heel de dag folders rond te brengen? Wat een gesjouw! En dan ook nog door weer en wind…
    Sterkte en een lieve groet,
    Kakel

  10. Je zei als die 2 aan het kletsen zijn maar zijn er 3 (ter verduidelijking)
    Muggeziften noemen we dat….ken jij haringhappen op Aswoensdag niet ?
    Dat laatste snap ik maar die haringen ???
    Ja ze was er zomaar weer haha…mzl

  11. zie W nog in je lijstje 😉 maar waar is C gebleven ?
    Vond zijn verhalen altijd wel leuk maar ineens is die helemaal weg.
    Smakelijk en fijne avond enval niet in slaap hè whahahaha

Geef een reactie

