zondag rust dag

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “zondag rust dag”

    1. ik kreeg kort voor 21:00 te horen dat ik een blog zou negeren
      nu kan ik dus ff rustig mijn werk af maken en dan als ik bij ben met bijwerken weer verder gaan met wat er nieuw is
      vind het wel jammer hoor , maar leuk is anders om te horen te krijgen als bijna enige blogger hier en zelfs bijna op wp die er altijd is
      ik sluit zo af
      slaap zacht

  1. Goeiemorgen Karel , geniet jij maar lekker van je rustdag , ik feest wel voor je mee, hihi . Net thuis en dacht zet gelijk pc eens aan of al iemand wakker is . Zal ik jou zeker niet tegen komen als je nog bent aan het rusten 😉 . Ga eens een bak koffie maken . Geniet van je dag , liefs Anja

  2. Vergeet vooral niet dat rusten roesten is hé Karel, maar schoon roest is ook nie mis hé,
    genieten kan deugd doen hé maat & laat die kritikasters maar zagen…
    Tot bij de koers & ’t voetbal met smakelijk eten…..

  3. Ja karel en die Edge browser bevalt me heel goed…net als W10
    Maar nu begint mijn scherm vreemd te doen…heeft opstartproblemen…
    Had al het stuurprogramma overnieuw gedaan maar heeft gewoon ff nodig om warm te lopen.
    Pffttt dat zal het volgende wel worden…geniet je dag

  4. Heerlijk, zo’n rustdag. Kan ik mijn inwendige batterijen weer een beetje opladen.
    Plaats jij normaal gesproken élke dag een nieuw blog? Dat vind ik veel! Je bent je eigen eindredacteur om een keertje over te slaan 😉
    Lieve groet

  5. Hoi Karel,
    Hopelijk vandaag niet teveel last van de wind?
    Hier in elk geval droog bebleven.
    Verder weer een paar leuke ppsjes bekeken, En zover als op dat ene plaatje zullen we maar niet laten komen he, de pc verslaving.
    Wens je verder nog een aangename week.
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

