de wereld waar in we leven

zo luitjes

ik had vandaag een echte rustdag had wel wat dingen voor
maar die blijven dus voor want ze zijn niet achter de rug
🙂
de wereld is totaal van slag je zou geen nieuws meer willen zien of horen
wat een zooitje ellende
maar toch is de planeet waar onze wereld zich op afspeelt nog mooi
met de klemtoon op NOG ondanks oorlog en ellende
ik vind dat de volgende pps dat mooi laat zien

Onze menselijke planeet

heel iets anders is er in de map gein
vanwaar ik deze maand elke dag iets plaats
daar is alles mooi en lief
daar regeert de
GEIN

het carnaval is daar
niet hier dus maar daar
ik wens al die er aan mee doen
of naar gaan kijken
heel veel plezier en hopelijk mooi en warm weer

Carnaval_bij_de_fietsclub

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
hopelijk mogen een fijne en bovenal ook droge dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “de wereld waar in we leven”

  1. Zoveel verschillende mensen op deze aarde en misschien juist daarom zoveel haat en nijd. Ik vind dat de wereld er niet beter op word, en hou mijn hart dan ook vast voor de toekomst. Maar dat zal ik niet meer meemaken gelukkig. Wens je een fijn weekend, hier geen regen maar ook geen zon

  2. Goeiemorgen Karel , hele mooie beelden verwerkt in eerste pps 😀 en ja , de tweede is al een oudje , wordt ieder jaar wel weer gebruikt ook al zetten ze er 2016 nu weer bij 😀 . Mijn dag liep gisteren compleet anders op de emmers haringen en braadharingen na 😉 . Zo , was ik weer terug in Heerlen en zo stond ik in Sittard op de markt tussen de carnavalsvierders 😀 . Was weer eens laat geworden en ben nog niet zo lang thuis . Ga ik nu eerst eens in de inhaal want ik heb me wat berichtjes staan 🙂 , fijne zaterdag , liefs Anja

  3. hi Karel,
    wat een adembenemend mooie beelden in de eerste pps, schitterend mooi om te zien.
    Tja…. die fietsers hebben toch de kou moeten trotseren, brrr….. niets voor mij.
    Gisteren een “jats” dag gehad, heerlijk, moet ook eens tussendoor kunnen he?
    Vandaag wat HH doen en dan zien we wel wat de dag ons verder brengt.
    groetjes van mij

  4. Laten we het er maar op houden dat ieder op zijn eigen manier carnaval heeft…
    Nee een optocht is nog geen carnaval.
    Hoe wil je een pps openen zonder dat die gedownload wordt?
    Ja ik doe mak an jij ook toch?
    mzl
    Oja hou je in whahaha

  5. Soms – als het me allemaal een beetje teveel wordt – sla ik het nieuws wel eens een keertje over. De wereld draait gewoon door…
    Voordat ik het chronisch vermoeidheidssyndroom kreeg (halverwege 2010) zat ik elke dag op de racefiets. Ik kan het nu niet meer maar in mijn hoofd ben ik nog steeds een fietser. Mijn hart maakt altijd een sprongetje als ik er iets over lees. Vandaag mijn “zwak” voor jouw blog. En ik houd van positief blijven en daar doe jij flink je best mee!
    Lieve groet en bedankt voor je reacties op mijn blog.

  6. Nee das maar 1 letter verschil…
    Denk dat je de reactie van marion nog maar eens moet lezen…die wil de pps bekijken zonder die te downloaden ja en dat kan niet hè…smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

