ik was er weer druk mee

zo luitjes

ik was er gister weer druk mee hoor
ff 08:00 uur de wijken in
en om 16:15 uur thuis
ja en dan is daar de mailbox
nee niet met gein hihi
Uw reacties en nieuwe blogjes
buiten de andere mails
zijn er die zeggen dat dat toch geen drukte is
nu ik kan je zeggen als je om 06:00 opstaat de dag lang is
en het dus aan voelt als druk
ik ben online bijna 24 uur / dag
denk dat ik dat maar eens langzaam ga omzetten in
24 uur / week

maar eerst maar eens een fijne zomerse wandeling
ja toch , dromen mag

en geloof het of nier
hier onder staat in een andere taal
fijne wandeling

a termeszet

gein , ja het is de hele maand gein hier
op het blog bedoel ik
thuis is dat het hele jaar
of dat ook zo was
als
???

Getrouwd zijn is ook niet alles

wens ik U een goede nacht
ja de avond is om 🙂
en dan maar tot volgende week

slaap zacht

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “ik was er weer druk mee”

  1. Met zo een muziek erbij weet je wat er staat haha
    Een prachtige pps en nieuw voor mij…
    De onderste niet haha
    Tja het dubbele aantal jaren getrouwd dan weet je het wel…die ziet niet eens meer wat je aan hebt grijnzzzz
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , prachtige wandeling in pps verwerkt , hihi , bij ons moet die wandeling nog in die mooie kleuren veranderen maar zal niet meer lang duren 😀 . Zorro kende ik ook maar toch weer goed voor een 😀 . Denk dat ik zo even rondje Zuid Limburg ga maken , moet van alles nog halen , waaronder die emmer haringen , haha . Fijne dag , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    hele mooie natuurfoto’s in de eerste pps en tja….. als je al zo lang getrouwd bent…..
    wij volgende maand 47 jaar, wat een tijd he? Ongelooflijk wat het allemaal snel gegaan is.
    Jammer voor de carnavalisten dat het weer niet mee zit, waarschijnlijk worden maandag vanwege de verwachte storm de optochten afgelast.
    Maak er een aangename vrijdag van Karel, groetjes Greetje

  4. Mogge karel
    Ha nu mocht jij er weer eentje ruimen…en die hoeft ze niet te jatten want kreeg die vast zelf ook in de mail haha…zelf vind ik die onder de muis wel heel erg mooi…groetjes en geniet je dag…
    Komt er storm ?
    Iets gemist dan ?
    mzl

  5. oh jammer bij mij geen muziek, straks eens thuis proberen. joe Dassin was een van de lievelingszangers van mijn moeder. maar de beelden zijn prachtig. wens je een fijn weekend karel, ging jij niet taxi spelen voor je broer?

  6. Gein isaltijd beter dan schijn hé & ’t leven is zoals overal denk ik met vallen en opstaan hé…
    Nu ik ik nog wat luisteren naar de Joe & smakelijk eten….

  7. Haha dacht het niet…maar de meeste zijn hamstertjes hoor…en zelfs die hebben we niet meer.
    Zijn het geen prachtfoto’s ?
    Was gelijk om toen ik die pps zag…moet je nu weer ruimen?
    Nee geen storm op maandag dat zou toch wel heel jammer zijn voor al de optochten…mzl

  8. Dag Karel,
    Allereerst bedankt voor je commentaartje he.
    Verder kan ik nu ff geen pps of zo kijken, komt straks wel.
    Vandaag een redelijke dag gehad toch, nu is het hier nat.
    Hoop dat het ook in zuiden mee gaat vallen voor alle optochten.
    Ik kan hem hier uit mijn luie stoel bekijken haha.
    Krijg ook nog loge’tjes, dus vermaak me wel.
    Wens jou ook een aangenaam weekend, wat voor weer het ook wordt
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

