donderdag =? nou zeg het eens !

juist
gein uit de mailbox
ik heb voor mijn bezoek eens wat wijsheden op gezocht
wil niet zeggen dat U al niet wijs genoeg bent
maar wie weet leert U nog wat
ze zeggen toch wel eens
we leren elke dag nog
dus waarom niet op de donderdag

ik loop mijn 2 vaste wijken
en nog eens de 2 invalwijken
dat ik zal de hele dag weer aan de wandel zijn

unnamed1unnamed2unnamed3unnamed4unnamed5unnamed6unnamed7

ja ook deze dag een geintje hoor
we kunnen niet altijd serieus zijn , toch

Afbeelding1

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “donderdag =? nou zeg het eens !”

  1. Weinig om te lachen… de pps in ieder geval niet met blogjes van mijn wp
    Kijk maar eens bij dia 5 en ga met de muis over de sixpack
    En zo zitten er meer tussen maar daar is het plaatje niet meer van af te lezen pffttt
    Maar goed de tegeltjes maken veel goed al zitten erbij dat ik denk ahuhm…
    Lach ik maar om je wijkjes die je mag lopen vandaag 🙂
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , dacht ga eens kijken of je al wakker bent 😉 . Ik wel , heb al gewandeld . Moet om half 9 al in Brunssum zijn voor dat gesprek . Kan ik bij mij nog ff wat kleinigheden doen . Gein doet het altijd wel goed in de mail , 😀 , ook al ken je ze , moest toch weer lachen 😀 . Wens ik jou een droge bezorgronde toe , liefs Anja

  3. Hoi karel
    Kijk er zijn anderen die er wel vrolijk van worden haha
    Och het is een beetje van huh mijn blogjes in de pps…en dan weer verder hoor
    genoeg te lachen buiten dat ding om…en pinguin komt nog wel haha
    Groetjes en fijne werkdag

Geef een reactie

