vergeten plaatsen

zo luitjes

ziet U de titel
nu ik ben natuurlijk ook geen plaats
en ik was dan ook vandaag niet vergeten
man O man
wat een berichtjes , overal waar maar mogelijk is
GB – blog – FB nog een blog  – whatsapp – telefoon enz enz enz
maar na een heel hartelijk dank aan Uw allen
speciaal ff genoemd mijn blog moatjes
met hun blogjes
een normaal mens zou er nog van gaan blozen

wil ik het eens over verval hebben
en dan niet omdat ik vandaag toevallig een dagje ouder ben geworden
hihi

40 Vergeten plaatsen in de wereld - 1

geintje vandaag past zeker bij verval
maar denk er om het is een beetje zeg 16 +

plastisch_chirurg!

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “vergeten plaatsen”

  1. Goeiemorgen Karel , al een beetje bij gekomen van alle reacties ? Is toch leuk 🙂 , weet je ook dat er aan je gedacht wordt . Verval pps , had wel iets 😀 en tweede kende ik maar moest er toch weer om lachen 😀 . Wens ik jou een fijne dag toe . Heb het een beetje druk , moet van alles regelen en nog zoutloos brood bakken voor mijn maatje . Begin ik zo al eens met kneden . Liefs…

  2. Hihi Karel, blijf maar met uw voeten op de grond blozerke na uw eerste date met de vrouw van uw leven of ik stuur U naar één van die vergeten plaatsen(hmm)…
    Toedeloe met wifi in de hand uit Brugge….

  3. Hoi karel
    Ha had beter een natuurpps kunnen plaatsen dan voor je verjaardag… 😉
    En jij nu op zoek naar gein…wat was die plastische chirurg dan?
    Groetjes en plak ze…haha

  4. Schönen Dienstag dir, lieber Karel, pps, die 2. war mir nicht so klar, was gemeint, liegt aber wohl an mir, du bist nicht älter sondern reifer geworden, wünsche einen möglichst regenfreien Tag

  5. Je zegt zelf ja tegen al de extra’s hj
    Nu ik ben er een dagje niet…en niks zo veranderlijk dan zussen, samenkomst is door waar we naartoe gaan veranderd en is bij oudste zus nu…mzl

Geef een reactie

