1 februari 1953

zo luitjes

het weekend weer gedaan
als mede de maand januari
neem ik U eens mee naar de dag dat ik 3 jaar werd

1 februari 1953

ja dat is alweer wat dagen terug
maar die datum wordt nog vaak genoemd
nee niet omdat ik jarig ben
vanwege die vreselijke ramp natuurlijk

vandaag is het ander weer en dat moet ook
want ik ben weer in de reclame wijken te vinden

1_februari_1953

gein ja noemt het maar gein
hihi
doe ik ook hoor

Klaaglied van een gepensioneerde

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “1 februari 1953”

  1. Goeiemorgen Karel , waar is dat feestje ? Hier is dat feestje natuurlijk 😀 . Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren in goede gezondheid toegewenst . Hele mooie pps over watersnoodramp 😀 , heb de film ervan gezien . Het klaaglied zal niet over jouw gaan 😀 , hoor ik jou nooit doen 😉 .Bij mij nu mist en regen , hoop dat jij het een beetje droog houdt op je ronde . Geniet van je dag , liefs Anja

  2. goede morgen Karel,
    via deze weg nogmaals van harte gefeliciteerd en nog menig gezond jaartje er bij met leuke en mooie fiets – en wandeltochtjes, neem het er van als het kan.
    Veel succes met je krantjes vandaag, jammer dat het weer je niet mee zit,
    hier is het heel nat en grijs.
    Drink na gedane arbeid maar een lekker pintje op deze heuglijke dag,
    proost…..

  3. 1950 was het jaar van de minder mooie vrouwen maar een goed jaar om reclame rond te dragen hé jarige Karel

    Die watersnood 3 jaar later was een ware ramp voor de mensen daar….


  4. Einen schönen Montag lieber Karel bin was spät war beim Arzt wieder wunderschöne ppse.ja bin Abends schon früh im Bett muss viele Tabletten nehmen bin da immer so Müde.Ich wünsche dir zu deinen Geburtstag alles liebe und gute vor allen Gesundheit lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  5. Du hast Geburtstag, das ist toll und sogar noch mein Jahrgang 🙂
    HAPPY BIRTHDAY lieber Karel und alles Gute im neuen Lebensjahr. Morgen hat mein Sohn Geburtstag.

    Liebe Grüße von Mathilda ❤

  6. Hallo Karel da bin ich aber spät dran wünsche dir aber doch nachträglich alles gute zum Geburtstag mit viel glück und Gesundheit ja hier sind wir nicht vom Regen verschont es regnet schon den ganzen Tag und das zur Karnevalzeit am Donnerstag ist Weiberfastnacht sei herzlichst gegrüßt Klaus in Freundschaft

  7. Fijne verjaardag Karel en 1953 is een jaar dat voor vele Nederlanders nooit vergeten zal worden.Tien geten heb ik deze zomer bezocht wat moet dat daar ook verschrikkelijk geweest zijn maar de knappe koppen van Nederland hebben hier heel erg aangewerkt zodat zoiets hopelijk nooit meer kan gebeuren.

Geef een reactie

