laten we gaan , voor een zonnige zondag

zo luitjes
de zondag hebben we morgen alweer te pakken
de weken vliegen om , januari na morgen alweer gedaan

wat een vraag hé hier onder
U kent mij zo langzamerhand toch wel
maar U zal zien het antwoordt is toch anders
ik dacht eerst het is iets waar ik niets mee heb
maar wat blijkt juist wel

ik nam deze omdat ik het mooi vind passen bij
de foto pps

nature

foto pps is een pracht
vind ik
ik hoop U ook

winners global arcti awards 2014

wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en omdat het zondag is
een zonnige dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “laten we gaan , voor een zonnige zondag”

  1. Wunderschöne Naturbilder in der PPS lieber Karel und es macht schon traurig, wie der Mensch doch vieles zerstört.

    Einen schönen Sonntag wünsche ich dir und eine gute Nacht ⭐ ⭐ Mathilda

  2. Goeiemorgen Karel , ben alweer snel bij je terug maar is meestal van zaterdag op zondag dat niet veel geplaatst wordt . Mooie bekende ppsjes heb je geplaatst 😀 . Diep triest als je ziet hoe de mens met alles omgaat , wel klagen over alles maar ze staan er niet bij stil wat ze veroorzaken . Gisterenavond had het hier nog geonweerd , dacht eerst dat iemand met een lamp naar binnen was aan’t schijnen :), duurde best wel lang voor die knallen erachter aan kwamen 😉 . Ik was nog met Hari uit logeren en net pas terug gekomen . Wens ik je een mooie zondag toe , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    weer twee ppsjes met schitterende natuurfoto’s, een lust voor het oog om te zien.
    Het ziet er hier buiten maar grijs uit, ben benieuwd of de zon zich vandaag laat zien.
    Maak er een fijne zondag van, groetjes Greetje

  4. Einen schönen Sonntag lieber Karel schöne Natur Bilder wieder sehr schön bei uns in Köln ist schlechtes Wetter was viel man machen Grüße von mir und einen schönen Tag eine Umarmung Gislinde

Geef een reactie

