weekend en slapers

zo luitjes
we hebben het weer gered
wat dan Karel
nou weer een week voorbij en het weekend is weer daar
ik had een HH dag vandaag
morgen wat …. op i zetten
O het staat er al op
moet ik wat anders verzinnen dus
komt helemaal goed hier
en ik hoop bij U ook

de foto pps heet ” voice of Love ”
diep in min archief kwam ik deze tegen
geduld is geboden , dus niet klikken
😉

liefde sterft nooitff op alleen lezen klikken
en dan gewoon achter over leunen

foto’s zo mooi
en inderdaad  vol liefde

voice of love

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen tegen beter weten in
een droge dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “weekend en slapers”

  1. Goeiemorgen die Karel , hopelijk nog niet weggewaaid ? Jeetje wat een weer , ben blij met jouw mooie ppsjes , vrolijkt wat op 😀 . Maar goed dat je vandaag geen krantenronde hebt . Zal wel een plak en hangdag worden voor mij . Als het straks wel maar zo’n 2 uurtjes droog is als ik aan wandeling begin 😉 . Wens ik je ondanks de regen toch een mooi weekend toe , liefs Anja

  2. Vandaag zeker niet droog hier maar blijf lekker kijken naar jou pps-jes. Vandaag met jongste op pad voor het provinciale turn kampioenschap

  3. goede morgen Karel,
    tja…de eerste pps van Els is mooi maar inderdaad je moet veel geduld hebben, maar goed bij dit vieze regenweer en veel wind, tijd genoeg! De tweede heeft bijzonder mooie plaatjes, prachtig om te zien. Vandaag wordt weer een huispakkendag, verder zien we wel hoe het komt, fijn weekend Karel

  4. Bij voice of love moet men inderdaad geduld hebben om zo’n mooie foto’s vast te kunnen leggen Karel
    &
    ook hier is het pompen of verzuipen door de vele regen….

  5. Hallo Karel ein schönes Wochenende wünsche ich dir ja die Zeit sie rast nur so dahin aber bald ist der Frühling in Sicht müssen uns nur noch ein bisschen gedulden herrlichen Tag wünscht dir Klaus in Freundschaft

  6. Ha karel
    En intussen wel gebadderd?
    Anders ga je maar buiten staan…werkt ook haha
    Ja de wasmachine kan invloed hebben op de watertoevoer…hebben we hier geen last van.
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

