druk baasje

zo luitjes

wat een mooie dag buiten hé
ik weet er 1 die er van genoot , maar ook 1 die dat denk ik minder deed
ik genoot dus als ik een stuk of 1200 kranten door gleuven liet glijden
🙂
maar dat was dus vandaag
we gaan voor morgen dan heb ik een mak an dag
want op zaterdag krijg ik mensen te slapen
die op zondag vroeg van hier naar Schiphol gaan
om dat het bij hun vandaan niet zal gaan
om op tijd te zijn
en dus ik doe wat extra HH , ja dames bezoek hé
dus ff een extra borstel door wc en badcel
en een gordijn hangen voor die laatste
wat halen om te kanen
pppfffttt

kom we gaan mooie ppsjes bekijken
deze heet adembenemend mooi
mag ik U aanraden dat gewoon de blijven doen
dank U

adembenemend mooi

foto pps is een mooie
die ergens nog eens komt
en dan onder de NL naam
op de juiste tijd op de juiste plek

uma foto em um

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen allemaal weer wat gezonder op

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “druk baasje”

  1. Aha dan ben je een onderdeurtje aan het worden grijnzzzz
    En je krijgt logetjes dat wist ik nog niet…dus daarom druk haha
    En ik maar denken dat jij alles verteld pfftt
    De eerste is een nieuwe, de 2e al zoveel over de mail heen en weer getypeld dat je wel weet dat ik die ken haha…
    Slaap wel

  2. Voorstel Karel: Laat die logées wat langer logeren, dan kunnen ze helpen bij uw ronde(hmm)
    &
    men zou voor minder rimpels krijgen bij het kuisen van uw dak hé(hmm)

    Stel het wel met uw logées en prijs U gelukkig dat je geen gynaecoloog bent met nog 1200 te kuisen badkamers hé,
    euh….Koekenbrood is hier zonder koeken en ook zonder rozijnen, anders heet het krentenbrood ….
    ’t Amusement daar Karel….
    Doeeeeeeeeeeej

  3. Goeiemorgen Karel , ben laat , moest eerst die getver achter de rug hebben , anders kwam er weer niets van , haha . Hele mooie ppsjes gezien en met spreuken maak je me altijd blij 😀 . Je zei gisteren al dat je logeetjes kreeg , gezellig toch ? Veel handen maken licht werk . Wens ik je een fijne vrijdag toe , ik heb al weekend , boodschappen zijn binnen 😉 . Liefs , Anja

  4. Einen schönen Freitag lieber Karel wünsche ich dir zwei wunderschöne ppse der 2 gefiel mir besonders gut aber sind ja immer schön bei dir heute haben wir wieder Regen gestern war ein sonniger Tag,war auch etwas spazieren.Liebe Grüße noch von mir und Umarmung Gislinde

  5. Hoi Karel
    Is normaal toch dat je naarmate je ouder wordt krimpt ?
    En ja dat viel me gelijk te binnen toen je het had over krimpen…
    Er zijn er ook die zeggen dat kleding krimp als ze zwaarder worden haha
    Ja leuk hè die regenplaatjes als je binnen zit grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

