gein uit de mailbox

zo luitjes

de week draait al weer
morgen weer donderdag al weer
en heb ik mijn 2 vaste wijken
en ik heb 2 inval wijken aan genomen
ik hoop op mooi weer
🙂

Jefke slaat weer toe.

jefke slaat weer toe

Jefke kijkt gefascineerd toe als zijn moeder huidcreme op haar gezicht smeert.

Waarom doe je dat, mammie? , vraagt hij.

 Om mezelf mooi te maken , zegt moeder

even later begint ze de creme met een doekje af te vegen.
Jefke kijkt bezorgd en zegt

 ’t helpt niet he ?

jefke slaat weer toe

In de wiskundeles ziet de juffrouw dat klein Jefke niet oplet.

Ze roept en vraagt : Wat is 2 en 4 en 28 en 44?
Jefke antwoordt onmiddellijk: Canvas, BRT 1, RTL 4 en Eurosport!

jefke slaat weer toe

Jefke mag met de klas naar het politiebureau voor een praktijkles.

Op een bord ziet hij foto’s van de 10 meest gezochte criminelen.
Een van de kinderen vroeg bij een bepaalde foto of dat werkelijk de afbeelding was van de gezochte persoon.

Ja , zegt een agent,  we zijn erg hard naar hem aan het zoeken .
Jefke vraagt:  Waarom hield je hem dan niet vast toen je de foto maakte?

jefke slaat weer toe

Jefke bezoekt samen met zijn vader een paardenveiling.

Hij kijkt toe als zijn vader bij verschillende paarden zijn handen laat glijden over de benen, romp en borst van de dieren.

Jefke vraagt:  Papa, waarom doe je dat?

Pap antwoordt: ” Omdat, wanneer ik paarden koop,

ik wil weten of de paarden gezond en in goede conditie zijn.
Jefke kijkt bezorgd en zegt:  Pappie, ik denk dat onze buurman mamma wil kopen….

foto pps dit maal
allemaal vogeltjes die Jefke heten
opdat U kan zien dat het toch best een lieverd is

the touching birds photos

wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “gein uit de mailbox”

  1. Einen schönen Abend lieber Karel schöner Witz,und wunderschöner pps mit den Vögeln.Muss Morgen zum Zahnarzt aber nur um nachzusehen.Wünsche dir noch eine gute Nacht liebe Grüße von mir und Umarmung Gislinde

  2. Oke ik ruim wel weer hj
    Die gein van jefke staat al ergens en de pps had ik klaar staan…
    Maar je hebt gelijk het is een prachtige pps…die nu bij mij in de prullenbak verdwijnt pffttt
    En jefke blijft leuk om te lezen haha een slim manneke
    bankhangze

  3. Goeie morgen karel vandaag zonder plaatje je gastenboek gaat niet open
    Soms kan er, veel veranderen
    Zomaar in 1 dag…..
    Maar na regen komt zonneschijn
    En na tranen weer een lach!!!!!!
    Nikki

  4. Goeiemorgen Karel , die Jefke toch 😀 . Hele mooie pps over al die vogeltjes 😀 . Je word op je wensen bediend , zonnetje is er bij 🙂 en je zal droog rond komen met de krantjes . Zag er om 4 uur nog heel anders uit , liep ik nog door de regen . Fijne dag , liefs Anja

Geef een reactie

