terug in de tijd – de tijd vooruit

zo luitjes

een rustige dag loopt op z’n eind
ik deed niet veel deze dag
op boodschappen na en kokkerellen
niets mag ik wel zeggen
nou ja niets
in gedachten vloog ik wat rond in m’n gedachten
mooie herinneringen en wat er nog komt
en dus weer mooie herinneringen maakt
en zodoende kwam ik bij deze 2 ppsjes
ff terug in de tijd en wat rondvliegen en mooie foto’s maken

anything thats part of you
ff op alleen lezen klikken

foto’s uit een drone
toch best mooi dat zo iets kan
jammer dat ze ook misbruikt worden

Amos Chapple Photographer

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen zien we wel wat de dag brengt
toch
🙂

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “terug in de tijd – de tijd vooruit”

  1. Dus je hebt een combi maar gebruikt alleen de magnetron…
    Heb ik dat goed…ja dan moet je de beschrijving er maar eens naast leggen en gewoon gaan gebruiken.
    Als je het eenmaal door hebt is het een makkie…
    De ppsjes…de eerste is een mooie qua muziek en de 2e bijzonder dat er zulke beelden gemaakt kunnen worden met zo’n klein apparaat…vooral die eerste foto van de stratenlijnen vind ik mooi
    Slaap wel 🙂

  2. Nog even vragen de kleinkids zoiets voor de verjaardag haha
    Nu vliegt marijn nog met een helikopter en bestuurbare auto…maar een papa die dol is op nieuwe techniek dus krijgt hij met de paplepel mee…trusten

  3. Geluisterd het mooie lied van Elvis en dan genoten van prachtige foto’s genomen met een drone..Dat zal dus de toekomst worden.Men hoeft dus niet meer in een klein sportvliegtuigje om dingen van uit de lucht te kunnen fotograferen en het daarbij zijn het nog heel knappe foto’s.

  4. Goeiemorgen Karel , al geluisterd naar Elvis 😀 en de prachtige beelden bekeken van de drones 😀 . Die zullen nog wel voor meer doelen worden ingezet 😉 . Heb pas 1 x ene in het echt gezien , schrok me kapot , denk wat hangt er nu boven je , haha . Hele nacht best wel veel wind geweest en heb net besloten dat ik vandaag niet ga voor boodschappen maar morgen 😉 . Dan gaat de nieuwe reclame in en daar kon ik van alles van gebruiken , zou ik gek zijn als ik dan vandaag duur ging betalen . Wens ik je een mooie dag toe en geniet ervan , liefs Anja

  5. goede morgen Karel,
    heel leuk om nog eens een pps van Rita te zien, ook nog een erg mooie van Elvis,
    zij is een poos geleden met haar blog gestopt.
    En tja….. die tweede, werkelijk ontzettend mooi, dankjewel.
    Maak er vandaag een fijne dag van, groetjes Greetje

  6. Hallo Karel danke für deine nächtlichen Grüße ja hier ist es wieder regnerisch und kein Winter in Sicht aber damit kann ich gut leben hab eien schönen Mittwoch mit vielen lieben Grüßen Klaus in Freundschaft

  7. Hey King Karel, zolang uw gedachten maar geen vervlogen tijden zijn heb ook ik genoten van de dronefoto’s
    &
    er waren mooie te bekijken zulle…
    Tot de volgende gedachtengang hé Karel…

  8. Hoi karel
    Jij denkt dat je als 60 plussen geen 50 plusser bent?
    Al heel lang dus haha
    Ja die kleinkids weten al snel hoe en wat…en houden oma bij de tijd grijnzzz
    Groetjes en geniet je dag

  9. Dag Karel,
    Hoop dat je het droog gehouden hebt op je ronde, was vies weer vanmorgen.
    En mooie dingen die drones, mijn kleinzoon van 9 heeft al zo’ n van lego.
    Werkt nog echt ook en film ook nog te gek eigenlijk.
    Maar je kunt er dus prachtfoto’s mee maken met de echte dan he.
    Was weer fijn ff hier te zijn
    Lieve groet Marianne

  10. Ze houden je goed bezig…met al die extra’s
    Hoop ik voor jou dat het morgen droger is dan nu…hier regen en harde wind.
    Maar we zijn weer thuis en school was een groot s6 😉
    Fijne avond

Geef een reactie

