ouwe barrels

zo luitjes

een rustige niet zonnige zondag loopt op z’n eind
grauw en nat buiten de hele dag
heel fijne regen als of het nevel was
toch was ik er ff uit , ja tot de schuur , vond ik ver genoeg
😉
zat enige tijd op zolder , zocht oud fiets zooi bij elkaar
U moet weten er was een tijd dat ik van 2 of 3 niet bruikbare fietsen
weer 1 goed bruikbare maakte , doe ik al jaren niet meer
nu sprak ik laatst een buurman die mij met een barrel wat ik weg wilde brengen
naar de dump niet ver van hier
wat doe je daar mee , die mag je wel bij bij neerzetten
kleinzoon van hem doet wat ik toen deed hihi
dus ruimt weer wat op

ik zet de foto pps eens boven aan
en mag U vertellen of ik die er na komt er goed bij vond
🙂

Rare Historical Photos

de geur van toen

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een droge dag net als ik die heb
ja want ik loop weer langs de deuren in 2 wijken
hihi

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “ouwe barrels”

  1. Wat een mooie pps van Jeffy…zie wel andere van hem en die zijn minder mooi.
    Deze nostalgische is een pracht…en die foto’s in de andere verrassend…
    Beide nieuw voor mij haha
    mzl

  2. So ein Wetter hatten wir heute auch lieber Karel und trotzdem einen ganz kleinen Spaziergang gemacht. Es gab aber nichts interessantes zu fotografieren.
    Eine gute Nacht wünsche ich dir und morgen einen schönen Wochenstart.

    LG Mathilda ♥

  3. goede morgen Karel,
    hier ben ik weer,
    deze keer eens een mooie van Jeffy, moet Nellie volkomen gelijk geven…..
    Die andere is helemaal nieuw voor mij.
    Als je de zon niet ziet stuur ik hem door naar het noorden zodat je op een aangename manier je wijkjes kunt doen,
    fijne dag toegewenst van mij, groetjes Greetje

  4. Goeiemorgen Karel , schitterende keuze heb je weer gemaakt voor de maandagmorgen 😀 . Heb van beiden genoten 😀 ook al kende ik ze 😉 . Moest lachen om je barrel , das een typisch puzzelwoord wat je niet vaak tegenkomt , past dus wel bij historisch , hihi . Wens ik jou een stralende dag toe , zonnetje was er al vroeg bij 🙂 . Veel plezier op je ronde , liefs Anja

  5. Heb nog van 3 oude onderbroeken er proberen 1 van te maken Karel maar een historische foto zoals die kapotte straat(met kasseien) heb ik er niet van genomen(hmm)…

  6. Je hoeft niet zo hard te roepen hoor ben al lang wakker haha 😉
    Hoi karel
    Ja die weten de weg wel als ze eruit willen…vind het prachtig om te zien
    Toen ik dit plaatje zag wist ik gelijk wat eronder verstopt zou worden.
    Groetjes en schijnt bij jou de zon ook?
    mzl

  7. Wat ken je me al goed haha
    Kan je ook niks wijsmaken…maar was niet laat vandaag en had toch wel wat in te halen…
    Mag weer even mijn stralende lach laten zien…over 3 mdn weer pfftt
    Maar het werkt dus doen we dat maar…smakelijk en fijne avond

  8. Dag Karel,
    Hier weer even van wat moois genoten.
    Ff terug in de tijd, alleen gaan we er zelf ook bij horen.
    Hopelijk jij ook zon, hier wel en vanmiddag maar gelijk even eropuit geweest.
    Al was het niet ver, dat red ik niet meer, moe en geen lucht helaas.
    Fijne week in elk geval
    Lieve groet Marianne

  9. Precies…er is niemand die zegt dat dat moet…
    En dan nog ben ik eigen baar hj
    Vind het maar overal rustig…iedereen van de zon aan het genieten…
    We gaan zo eten…en dan bankhangavondje…mzl

Geef een reactie

