zondag

zo luitjes

ik had een rustige zaterdag
en zo ik het weer zag
wordt het ook een rustige zondag
al hoop ik wel een rondje te wandelen
ja ik begin het wat te missen hihi
keek al wat rond voor een mooie lange afstand wandeling
welke ik wil beginnen , het Grote Rivierenpad
op het Pieterpad staan nog 3 etappes open
in het mooie Limburg , welke ik als het lukken wil
met Gerard Kwebbel wil lopen
maar de dagen moeten eerst wat lengen nog
want het reizen mee gerekend is het wat te ver nog

en nee ik ben niet bang in het donker
😉

voor vandaag heb ik toch naar mijn bescheiden mening
weer 2 gevonden welke U zal bevallen
toch

de weerspiegeling van je hart

ff op alleen lezen klikken

wat een geweldige fotografen zijn er toch hé

Photographie_artistique_AK
ff op alleen lezen klikken

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en een goed begin van de nieuwe week morgen

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “zondag”

  1. Zwei herrliche PPS lieber Karel, die letzte ganz besonders.
    Wir waren heute einkaufen, dann gemeinsam kochen und ein gemütlicher Abend. Regen läßt den Schnee schmelzen und an manchen Stellen ist es noch sehr glatt.

    Hab einen schönen Sonntag und liebe Grüße von Mathilda 🙂

  2. Weer 2 hele mooie…en de onderste was een bekende
    Maar of ik die ergens ingepland heb staan weet ik niet dan onder een andere naam want kan het niet terug vinden. Maar heb in de reklame zitten genieten…slaap wel

  3. Goeiemorgen Karel , heb al genoten van 2 prachtige ppsjes 😀 en zeker bij de laatste met muziek van Percy Sledge 😀 . Lees dat jij nog aan de wandel gaat . Weet niet of ik vandaag lange wandeling maak . Ga zo eens even bij mijn maatje kijken .Heb al gebeld en ging al iets beter . Eerst even inhaalronde maken . Fijne zondag , liefs Anja

  4. Als de dagen weer lengen staan er weer wandelingen op uw programma zo te lezen Karel,
    je zal weer mooie foto’s kunnen nemen zoals die fotograaf hier met zijn prachtige shots…..
    See you mate….

  5. Hoi karel
    Nee nee ruzie maken heb je niks en meestal is het wel uit te praten
    Dus de pps spreekt je niet zo aan… 😉 en is jou denkpatroon anders haha
    Klopt het is zoals het is… gewoon een mooi plaatje met wat eronder verstopt haha
    Groetjes en geniet je dag

  6. Wünsche dir einen schönen Sonntag bei uns ist Regen aber es ist nicht mehr so kalt meine Erkältung ist auch besser wieder zwei schöne ppse der letzte ist ganz toll.Hab noch einen schönen Tag eine Umarmung Gislinde

Geef een reactie

