arm & rijk

zo luitjes

de vrije vrijdag loopt op z’n end
komt er een vrij weekend aan
ja toch
en het brengt bijna lente
hihi

de foto pps onderop
vond ik zo mooi en hart verwarmend
om te zien dat bij vaak ellendige omstandigheden
zoveel plezier er nog in het leven is

dus ik op zoek in de archieven
om iets wat ik er goed bij vind passen
ik zag in de onderste veel armoede
dus de naam Rijkdom sprong er uit
en U zult zien
dat deze ouwe dwaas gelijk heeft
als U de 1ste gezien hebt
dan zegt U bij de 2de
ja Karel je mag dan prettig gestoord zijn
je hebt wel gelijk

nu ik ben benieuwd
🙂

rijkdom Greetje

ff op alleen lezen klikken

premio internacional de fotografia hamdan 2014

wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “arm & rijk”

  1. So warm wird es bei uns nicht und heute Nacht überquert uns ein Regengebiet, das bedeutet, es wird spiegelglatt, da ja noch alles gefroren ist. Ich hoffe nur, dass niemand mehr heute Nacht mit dem Auto fahren muß 😦

    Ein schönes Wochenende lieber Karel und liebe Grüße von Mathilda ♥

  2. Goeiemorgen Karel , hele mooie van Greetje weer 😀 , had hem ook nog in lijst staan 😉 2de laat best wel indrukwekkende beelden zien . Ik was al weer eens vroeg wakker gemaakt . Hadden bij nieuwe buitenlandse bewoners onder mij de ramen er uit gekegeld , pffff . Ben ik maar al met Hari geweest , dacht kun je net zo goed even pc aanzetten en al iets plaatsen en al kleine ronde maken ;)Wens ik jou een heel mooi weekend toe , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    tja…. je hebt gelijk, twee op elkaar afgestelde ppsjes,
    wel erg leuk om mijn Rijkdom hier te zien, een dikke dankjewel.
    De vrieskou is weg en is behoorlijk zacht buiten, fijn om misschien vandaag iets te ondernemen, we zullen zien.
    Stond vanmorgen op de weegschaal…….pffff………
    oke… kan er mee leven!!!
    amuseer je vandaag, lieve groet, Greetje

  4. Ha wij eten zuurkool ovenschotel, helpt je misschien een beetje op weg haha
    En is het vandaag geen visjesdag voor jou als je over de markt gaat?
    Ja als je op zoek moet in het doolhof van voorraad dan ben je wel ff bezig.
    Daarom heb ik er dus een heleboel geruimd.
    Groetjes en geniet je dag…

Geef een reactie

