Milieu

zo luitjes

ik was er vandaag maar druk mee
was een uurtje of 6 onderweg om zeg maar een 900
kranten weg te brengen
fris op de fiets goed te doen lopende

vandaag doe ik wat HH en rommel wat aan in mijn huisje
hoef de deur niet uit om eten te halen
heb genoeg in huis

ik had een pps die environment laat zien
in mooie foto’s
ja zoek daar nu in dat enorme archief 1 die er mooi bij past
nu ik vond een prachtig milieu
ik was er nooit maar afgelopen jaar toch aardig in de buurt
als ik over het Pieterpad wandelde

bargerveen 2

foto’s zijn schitterend
maar dat is dan mijn bescheiden mening

pictures of the year environment

ik wens U een fijne avond
een gezonde nachrust
en morgen net als ik een rustige dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “Milieu”

  1. Mit dem Fahrrad kann man bei uns die kleinen Strassen nicht fahren. Liegt noch zuviel Schnee und alles glatt.
    Beide PPS gefallen mir und ich hoffe jetzt auf das Wochenende, da soll es endlich etwas wärmer werden.

    LG Mathilda 🙂

  2. Goeiemorgen Karel , hele mooie natuurkiekjes in beide ppsjes 😀 . Was bij de 2de aan het luisteren naar purple rain 😀 maar dat werd hier toch niet gezongen door Prince dacht ik . Kon het ook nergens terugvinden . Dacht ik dat we de goeie kant opgingen , heeft het alweer flink gevroren hier 😦 . Stond ik weer stijf vanmorgen 😉 . Maar nu gaat het weer 🙂 . Wens ik jou een rustig dagje toe , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    weer twee hele mooie ppsjes met pracht beelden, de eerste vond ik vooral vrolijke muziek er bij, goede keuze van jou vandaag.
    Dacht dat de vorst voorbij was, het heeft weer heel goed gevroren vannacht, alles is wit, ziet wel mooi uit.
    Graag wil ik je ook nog bedanken voor je toffe reactie, tja…..om vrolijk van te worden.
    Wens je een fijne dag toe en maak er iets moois van, liefs Greetje

  4. Het Bagersveen ziet er een prachtig natuurgebied uit
    als er geen 900 kranten rondslingeren tenminste Karel…
    Tot de volgende milieuvergadering hé met de foto van het jaar…

Geef een reactie

