nieuwe week

zo luitjes
vertel hoe was Uw weekend
mijne was fijn en rustig
fietsje weer op orde al wil ik nog eens vragen om de achterrem te checken
wat HH en zelfs een was
zo was mijn weekend
morgen weer mijn reclame wijk + een inval wijk nog
ook komende donderdag een inval wijk met de krant
dus mijn nieuwe week is wel bezet

ik weet niet wat het met mij is
ik verlang naar de lente
maar dat had U vast al door
ik was toch een aardig winter mens
schaatsen en skien grote hobby’s
koud had ik het zelden of nooit

nu wil ik spelen met water
als het kan tussen warm en heet

fantasy with water
ff op alleen lezen klikken
dan niet meer klikken

nooit geziene foto’s
zo heet de volgende pps
of het ook zo is
laat ik in het midden
rechts of links mag ook
mooi vind ik ze in ieder geval

nooit geziene foto's

wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en morgen weer een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “nieuwe week”

  1. Ik hoop inderdaad straks een gezonde nachtrust te hebben ondanks het feit dat ik nog veel moet niezen. Het was een betrekkelijk rustig weekend waar ik toch één en ander meemaakte. Niets speciaals. Voor mijn vrije zondagnamiddag heb ik toch eens mijn tanden moeten tonen. Soit. Nu nog een slaapmutsje en dan dodo.
    Trusten Karel.

  2. Bei uns kannst du dich jetzt richtig austoben lieber Karel. Wir haben Schnee und nicht wenig.
    Schaut richtig schön aus, ist aber auch sehr kalt und die Sonne fehlt, dann würde das alles noch viel schöner aussehen.

    Liebe Grüße aus meiner Blogpause und eine schöne Woche für dich 🙂 Mathilda

  3. Zo alweer 2 ppsjes met mooie foto’s
    De eerste een bekende de 2e nieuw…maja een trage de eerste dat wel… 🙂
    Ja we beginnen weer aan een nieuwe week…jij met folders wij met stof wegwerken 😉
    Trusten

  4. Mooi klaar,koud maar zonnig weer ..wandeling die ik had moeten stopzetten afgemaakt maar toen liep het verkeerd.Op de Netedijk vielen 2 fietsers en even later lag ik er ook bij.Er waren daar echt ijzelplekken.Niet goed neergekomen en bijna niet meer thuis geraakt..morgen naar de dokter en zo lang heel rustig want stappen gaat heel moeilijk en heel veel pijn

  5. Goeiemorgen Karel , ja , was gisteren al begonnen met typelen bij nieuwe en ineens was die weg 😉 . Mooie ppsjes weer en zeker bij de 2de prachtige foto’s gezien 😀 . Vandaag is het toch echt koud buiten , brrr , ben blij dat nu zonnetje schijnt en hoop dat die het een beetje warmer kan maken 😉 . Jij straks nog folders rondbrengen maar je loopt je wel warm . Het is droog en dat is het belangrijkste . Fijne nieuwe start van de week , liefs Anja

  6. Einen schönen Montag lieber Karel zwei schöne ppse bei uns in Köln ist es richtig Kalt der Sonntag war auch so etwas Schnee ich wünsche dir eine gute neue Woche liebe Grüße und Umarmung Gislinde

  7. goede morgen Karel,
    Een hele mooie voorstelling van Godelieve en de tweede mag er ook weer zijn.
    Jij vandaag de folders brengen, ’t is koud maar de zon schijnt, met warm aankleden zal het beslist goed lukken vandaag, veel succes er mee, liefs Greetje

  8. Hallo Karel es ist Winter geworden hier sind es Minus 5 Grad und da bleiben wir lieber zu Haus es ist sehr glatt draußen pass auf dich gut auf wenn du mit dem Fahrrad unterwegs bist hab einen guten Montag Klaus in Freundschaft

  9. Fantaseren in uw dromen dat jij aan het schaatsen bent in één van die mooie verre landen zal een utopie blijven aan de foto’s te zien hé Karel…
    Tot in de lente….(hmm)

  10. Hoi
    Ja karel dat omdraaien heb ik de hele nacht gedaan…pffttt
    Maar goed geslapen tussen de draaipartijen door…
    Dus jij gaat stofhappen tot je het verwijderd hebt…ja is niet zo gezond hè
    Maar de zon lijkt het meestal erger te maken…als je het niet ziet kan het groeien haha
    Jij de kou trotseren met muts en handschoenen…of is dat lastig?
    Groetjes en fijne dag

  11. Dus jij gaat op pad met een voorraadje handschoenen 😉
    Hier kwam er net een binnen met ijskoude handen…even brief posten en ja eigenwijs niks aan de vingers haha…koude vingers dus…
    Nu ga je dus beginnen aan de grote schoonmaak hj
    Smakelijk en fijne avond

  12. Nee geen rauwe saus…maar saus gemaakt op basis van een roux
    Een witte saus…met nootmuskaat
    Lekker hoor…beetje boter, bloem erbij en dan roeren en steeds melk erbij…en maar roeren en roeren haha
    Ja zo weer dr Deen kijken…mzl

      1. Nu ik ook wel hoor dit kwakkel weer is echt niets ik heb of liever een strenge winter of gelijk lente. Maar ja we doen het er maar mee. Toch een hele fijne week.

Geef een reactie

