ik hoop op een zonnige zondag

zo luitjes

het werd nog redelijk weer
tussen en na de buien door
🙂
ik fikste mijn fiets en fietste ff naar het dorp
zo noemen ze hier het centrum
ach het zijn Hilversumers , kan ze het niet kwalijk nemen
maar wist U dat Hilversum een dorp is
het heeft nooit stadsrechten gekregen
maakt mij niet uit ik woon er fijn en rustig
morgen hoop ik een wandelingetje te maken in m’n tuintje
hier vlak achter en kijk er naar uit dat je er weer kan lopen
zoals dat meiske in het plaatje hier onder
😉

gelukkig mens Lidia

ff op alleen lezen klikken

foto’s dit keer
zijn mooie kleine zaken groot weer gegeven

macrofotographie

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust nadien
en we zullen morgen wel weer zien

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “ik hoop op een zonnige zondag”

  1. Goeiemorgen Karel , hele mooie pps van Lidia weer met muziek van Royke , 😀 , van de macro beelden ook genoten 😀 . Tussen oo.30 en 3.00 u is een beetje sneeuw gevallen en het had wat gevroren . Sneeuw bleef niet op de weg en trottoir liggen , wel strooiwagens bleven op en af rijden . Nu schijnt zonnetje al , dus auto’s zullen zo weer eigen kleur hebben . Wens je een fijne dag toe en denk dat die wandeling wel gaat lukken , liefs Anja

  2. goede morgen Karel,
    weer hele mooie ppsjes gezien, pracht makro opnames,
    het schijnt vandaag een mooie dag te worden, wel een beetje frisjes, maar goed…daar kun je je op kleden om een fijne wandeling te maken, geniet er van.
    Zonnige groetjes vanuit het zuiden, Greetje

  3. Een goede les voor die brave mensen daar te Hilversum Karel dat ze een papierke meer moeten invullen
    om in stad te geraken(hmm)…..
    Tot bij 0 graden & mooi weer hé….

  4. Goedemiddag Karel,
    Hier bij ons geen sneeuw gezien, wel gevroren.
    Nu een heerlijk zonnetje maar wel koud brrr
    Dan is de pps van Lidia weer fijn om te zien.
    En macro is leuk, probeer zelf ook weleens een klein beestje op de foto te krijgen.
    Bedankt weer voor het bezoekje he.
    Nog een fijne zondag verder
    Lieve groet Marianne

  5. Zo de koffie zal intussen we op zijn…
    Hoi karel
    Was zo bezig met de blogjes dat het krabbelen hier erbij inschoot…
    Maar je ziet het ik haal het wel weer in haha
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

