zomerse katten

zo luitjes

donderdag avond
ik had wederom geluk met de neerslag
2 x wat lichte regen , maar daar kan ik tegen
kwam zelfs de zon ook nog tegen
🙂
al in al geen slechte dag
maar wat zou ik graag heerlijk spelen
in de 1ste pps

roberto carlos por ella

en met die lieve katten
in de 2de
welke ik opdraag aan ons
kattenvrouwtje
Corry
die gaat morgen naar huis
miaauw miaauw

katzen verrucktheiten

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen zien wij wel weer

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “zomerse katten”

  1. Buiten zijn groepen jongelui met rotjes en zo aan het vieren dat ze nog slechts 100 dagen school moeten lopen. Geen idee of mijn nachtrust gezond zal zijn. Hopelijk die van jou wel.
    Fijne avond Karel.

  2. Goeiemorgen Karel , schitterende plaatjes in eerste pps op de erge sneeuwval na , 😀 . Katten pps doen het ook altijd goed en ik weet al wie ik daar weer een plezier mee doe 😀 . Dus jij wilt lekker spelen ? Gaat dan vast gebeuren na het boodschappen doen 😉 . Zit nog aan de koffie en maak eerst mijn ronde af op WP voor ik aan wat anders begin . Fijne dag met al wat je ook gaat doen , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    alweer mooie ppsjes met pracht beelden,
    ben geen poesjesfan maar in de ppsjes doen ze het altijd goed en erg leuk
    om te zien.
    Weet nog niet wat ik vandaag ga doen, het ziet er buiten maar erg grijs uit,
    waarschijnlijk wordt het de hele dag in huis hangen, zie wel…
    Fijne dag Karel

  4. Einen schönen guten Morgen lieber Karel wieder wunderschöne pps mit den Katzen so lustig Schnee ist ja nicht so meines am liebsten blibe er ganz weg wir haben wieder Regen aber ist egal.Ich wünsche dir noch einen traumhaften Tag und alles liebe Gislinde

  5. Mogge karel
    Zo Guus heeft zijn kunsten al lang vertoond en loopt de hele tijd…geen tijd om te spelen haha
    Vogelvoer opgehangen in de tuin dus laat de vorst maar komen de vogeltjes kunnen ook vooruit.
    Wij nu ff rust want guus gaat slapen…hopen we tenminste hj
    Geniet je dag

  6. Pour toi lieve droog gebleven vriend Karel,
    bij uw ronde heb jij eerst de kat uit de boom gekeken hé voor je vertrok…
    Zal dat straks ook eens proberen…

  7. Idd geloof dat er hier nu de 2e inhangt en op2 plaatsen in de tuin…verder wat pinda’s en vetbollen en voer in het huisje…ze kunnen vooruit en wij genieten alleen an van het naar buiten kijken en af en toe een duif wegjagen…..de kraaien springen en nemen de hele pot …mzl

Geef een reactie

